tiistai 17. kesäkuuta 2014

Mietintää blogin jatkon suhteen ja miten mulla menee

Tän blogin.. suhteen oli pakko pitää ihan pientä taukoa, koska en oikein tiennyt mitä teen jaksanko jatkaa postailua vain muutaman satunnaisen lukijan takia. Tuntui vähän turhalle kun kukaan ei oikeastaan lue tätä ja mietin, että lopetan tän tähän. No kuitenkin päädyin vielä toistaiseksi siihen,että postailen tänne edelleen, koska enhän mä varsinaisesti tätä kenenkään muun takia kirjoittele vaan ihan vaan itseni takia ja joskus vanhempana on kiva lukea miten mulla on mennyt jne. Eihän sitä voi tietää jos joskus tähän sattuisi eksymään lisää lukijoita ja saattaisi tullakin jos panostaisin tähän enemmän ja tekisin monipuolisemman tästä blogista..aika näyttää. Eli kyllä taidan edelleen siis postailla tänne ja  jos joku sattuu tätä lukemaan niin olisin onnellinen jos voisit kertoa mistä haluaisit lukea ..tai mitä postauksia tahtoisi joten niin kertokaaa sitten.

No mutta sitten niihin kuulumisiin. Olen vähän ainakin vähän edistynyt ruokajuttujen suhteen. En enää niin paljoa kammoa ruokaa ja olen oikeastaan pystynyt hyvillä mielin syömään paljon tai omasta mielestäni paljon..kun ne kalorit kuitenkin treenipäivänä huitelee sielllä 2300kcal tuntumassa. Ja olen oppinut taas enemmän tykkäämään ruoasta ja kaipaamaan sitä kuin jonkun aikaa sitten. Tänä aamuna paino oli 54,6kg eli ei kauheasti lisää ole tullut ja vielä on matkaa siihen 57kg ja vähän pelottaa miten tämä mieli muuttuu kun isompaa lukua rupee vaa'an näytössä näkymään. Vähän jännittää tai pelottaa,että kauhee ahdistus iskee kun painoa tulee lisää, mutta no kyllä mä tavallaan luotan siihen,että tästä selvitään. Ja se paino on vaan numeroita ei se kerro automaattisesti heti,että nyt oon läski kun vähän isompi paino on.  Ja vielä eilen kulutin aikaani kaloreiden laskemiseen, mutta tänään aamulla heivasin vihkon kaappiin ja yritän nyt mennä ilman mitään laskemisia..saa nähdä kuinka kauan tämä kestää, mutta ihan turhaa tuhlata aikaa sellaiseen touhuun ja jos joskus alan dieetille niin sitten taas  pitää laskea, mutta nyt ei jos vaan pystyn siihen.

Tällä hetkellä siis tuntuu suhteellisen helpolta syödä enemmän ja ihanaa voida nauttia siitä ruoasta jo enemmän..vaikka vielä kaikki ei ole niin kuin joskus niin ainakin parempaan suuntaan olen menossa ja onneks mulla on ihan kulta josta on paljon apua mulle kun on vaikeata! ( vaikka kyllä se liika hössöttäminen painon suhteen ärsyttääkin välillä todella paljon..) mutta silti hyvä,että joku auttaa mua kun ite sulkee silmänsä omille ongelmilta eikä aina itse tajua,että on joku vialla tai ei halua myöntää sitä. Ja kauan mulle sai puhuakin,että suostuin mitään muutosta tekemään. Alussa olin vain niin vihainen kun syömisiini ja painooni puututtiin ja minusta kaikki oli ok, vaikka muut sanoi,että pitäisi vähän saada painoa ja alkaa mennää sairaanpuoleiseksi mun touhu.

Mutta ihanaa,että on ihmisiä jotka huolehtii ja jos jollakin on sama tilanne ja joku hössöttää niin hyvää ne vaan tarkoittaa! :)

Olipas taas syvällistä tekstiä, mutta näin ne asiat on

.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti