tiistai 8. heinäkuuta 2014

Muutoksia kropassa ja ne elämän hyvät valinnat

Jotenkin tuntuu,että oma silmät on usein sokeita omassa kropassa tapahtuville muutoksille..ainakin minulla on niin. Usein katselee itse peilistä kroppaa ja tuumaa,että ei kyllä mitään kehitystä ole tapahtunut..vieläkin nuo läskit noissa käsissä on eikä ikinä lähde pois jne.. ja olenkin huomannut,että paras tapa huomata ne muutokset on valokuvat. En kovinkaan montaa kuvaa omista itsestä niiltä "pullukampi sonja" ajoilta  ja ainoat pari kuvaa löytyy tästä mun blogista aiemmista postauksista. Ja tänään taas päivällä katselin kuvia ja vertailin tähän nykyiseen vartaloon ja kyllä hymyilyn tyhmänä itseksini kun taas tajusin,että on tässä ajassa muututtu ihan hitsin paljon!

tällä hetkellä painan suunnillee sen 55kg



ennen...hyh (on otettu aiemmasta postauksesta..tästä )

Eikö ole pikkusen eri näköstä massua? Tälläi kyllä huomaa hyvin tuon eron kun valokuvia rupeaa vertailemaan,että on 62kg mulla ollut vähän makkaraa enemmän kuin tällähetkellä, vaikka luulen kyllä,että voisin treenaamalla ja oikein syömällä näyttää ihan hyvälle 62kg painoisenakin.

Ja tunsin,että voin olla ylpeä itsestäni ja siitä,että olen saanut muutettua kroppaani omasta mielestä parempaan suuntaan ja tietysti olen tyytyväinen,että omistan myös suhteellisen hyvät elämäntavat siinä samassa. Ja enhän minä tähän kuntoon olisikaan päässyt jos olisin valinnut sohvan ja pussillisen karkkia aina lenkin tai salin sijaan. Elämä on valintoja täynnä ja minä ainakin olen tehnyt oikeita valintoja ja elämänlaatu on parantunut samalla, Joskus ennen katsoin muita rannalla pukeutuneena tarpeeksi peittäviin vaatteisiin ja litkin limpparia tai mussutin jäätelöä ja haaveilin itsekin hyvästä kropasta.Silti en tehnyt asialle mitään ja mussutin vaan niitä jäätelöitä, mutta olen todella kiitollinen,että tein valinnan ja muutin elämäntapojani. Eikä edes ole tarvinnut luopua niistä jäätelöistä ja herkuista vaan syö kohtuudella ja harvemmin ja liikkuu..joten no hätä!



Ikinä ei ole liian myöhäistä tehdä muutosta ja myöhään on parempi kuin ei milloinkaan :)

Ainiin ja meille tuli tänään postissa se penkki ja painosarja joten kotonakin voi treenailla jo aikas hyvin! Sen penkin saa säädettyä joten vinopenkki onnistuu ja samassa on myös kyykkäystä varten teline, koska penkin saa irrotettu siitä pois..plusplus hauispenkkiä oli myös ja etureidet ja takareidet pystyy treenailee myös joten aika hyvä juttu kotiin tuollainen! Kerron sitten lisää kun on testailtu tuo vekotin :) ! Tänään kuitenkin ekat treenit pääsee tekemään ja sopivasti onkin rinta+ ojentajat vuorossa.

Onko jollakulla siellä päässyt liikuntakärpänen puraisemaan kesän tullen?

2 kommenttia:

  1. Oikein hyvältä näyttää, tuloksia on todellakin tullut! :)
    Kun itseään tosiaan katsoo niin niitä tuloksia on vaikeata huomata. Kuvat kertoo kyllä kaiken!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) ! joo oon huomannu ja yritän aina välillä räpsiä kuvia, koska myöhemmin voi vertailla kun peilistä ei tahdo nähdä muutoksia kunnolla itse.

      Poista