torstai 7. elokuuta 2014

höpötihöpöti

Jalkatreenin jälkeinen jalkakipu on jotain niin kauheaa..tälläkin hetkellä mun jalat on ihan poikki ja kipeät eilisen tappotreenin jälkeen. Takareidet mulla oli valmiiksi kipeät joten eilen treenailin pohkeita ja etureisiä ja kyykyn sijaan tein pitkästä aikaa pääliikkeenä prässiä ja sai taas isompia painoja kehiin pitkästä aikaa siinäkin. Jotain pientä kehitystä siis siinäkin.

Huomenna mulla piti olla selkätreeniä + siihen lisäks vielä takareidet treenailla, mutta nuo koivet on kipeät niin ei ehkä kummosia irti sais ja me lähdetään kaupunkiin ostoksille joten treenit jää huomisen osalta, mutta ehkä teen jonkinlaisen kuntopiiri tyyppisen treenin aamupäivästä kotona ollessani. Niin perjantaina pitää käydä vähän lauantaiksi synttäreille ostelemassa jotain juomia. Niin minä juhlin siis niitä 21 vuotis synttäreitä lauantaina niin kuin olen tainnut mainita viime viikolla jossakin postauksessa. Huh mitenköhän vanha jaksaa enää juhlia.



Lauantaina partyjen vuoksi sunnuntai menee myös rauhallisesti kotona oleskellessa ilman treenejä joten tulossa on taas vähän rennompaa viikonloppua, vaikkakin lauantaina kyllä ennen juhlimista aion käydä salilla. Koulutkin alkaisi maanantaina, mutta minä en vielä silloin pääse aloittamaan, koska mulla on hammaslääkäri ja minulta poistetaan yksi hammas (vielä ei pelota, mutta kyllä voi penkkiin istahtaessa olla pieni pelko persiissä) ja siksi jää taaskin myös maanantaina treenailut salilla välistä, koska samana päivänä ei kovin suotavaa ole ehkä mennä verta tiputtelemaan sinne salin lattioille suusta..ja maanantaina hyvillä mielin voin hampaan poiston jälkeistä olotilaa helpottaa syömällä jäätelöä masun täyteen, koska pitäähän sitä hoitaa oikeallatavalla sitä pipiä suuta.


Hah kaikenlaista mukavaa ja ei niin mukavaa tiedossa, mutta eipähän käy elämä tylsäksi kun on tuollaisia asioita tulossa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti