perjantai 29. elokuuta 2014

Aikaansaamaton bloggaaja

Maailman varmasti laiskin bloggaaja ilmottautuu jälleen, Mua oikeasti hävettää kun olen taas antanut postaus tauon venyä ja venyä. Olen tosin huomaillut muitakin laiskoja liikenteessö minun lisäksi..onko kaikilla jotain kiireitä vai onko kirjoitus into kateissa,




Omalla kohdallanu ole monena päivänä miettinyt,että pitäs ehkä taas ruveta postailemaan, mutta kun ei mitään kunnollista ideaa ole mistä kirjoittaisi niin olen aina antanut asian vaan olla,että sitten joku päivä. Aikaa minulla nyt taas koulun alettua on todella vähän ja jokapäiväistö postailua on mahdoton harrastaa jos en yöllä halua koneella istuskella, mutta nyt taas on fiiliksiä palailla kirjoittelemaan(monestikohan tuokin on sanottu..ehkä tällä kertaa palaan pidemmäksi aikaa). Joitain postausideoita/ajatuksia pyörii mielessä ja pitäisi päästä niitä tässä toteuttamaan pienen suunnittelun jälkeen ja yrittää kehittyä tässä bloggaamisessakin.

Mutta no sitten niihin kuulumisiin. Edelleen olen sama "punttipirkko" jolle sali on toinen koti ja edelleenkin hölmö joka stressaa ruoasta ja painostaan, mutta en ihan jokapäivä kuitenkaa. Ja niin koulun aloitin tosiaan muutama viikko sitten ja mukavaa on ollut opiskella taas pitkästä aikaa ja tutustua uusiin kivoihin tyyppeihin. Aamulla kyllä mielellään nukkuisi pidempään se on oikeastaan ainut miinus koulussa, mutta onneksi on nämä viikonloput,että saa nollailla ja olla vaan jos ei sitten satu olemaan kasa läksyjä tehtävänä. Koulun alettua myös salitreenejä tulee 4x viikkoon ja se on kyllä ehken vähän järkevämpi määrä kuin aikaisempi 6 kertaa per viikko. Eli ei minulle mitään spesiaalia ole tapahtunut..salia, koulua ja kotona perheen kanssa oloa siitä se minun arki koostuu.

Tätäkin kirjoittelen linja-autossa matkalla kotiin ensiksi luonnos versiona vihkoon, sitten myöhemmin koneella kirjoitan blogiin ..kaikenlisäksi auto on kuuma + sietämätön nälkä = huono-olo joten eiköhän tämä tältä erää riitä.

Onkos siellä ruudun toisella puolen nyt muut aloittanut taas opiskelun? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti