keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Täynnä intoa ja vihdoin uusia treenipainoja.

Oon vieläkin ihan fiiliksissä eilisestä treenistä kun treeni luisti oikein hyvin. Mulla kun on painot jonkun aikaa jo junnannu samoissa lukemissa ja johtuukin osittain itsestä, koska minä en kovin helpolla aina uskalla rautaa lisäillä ( siis lähinnä isommissa liikkeissä..kuten kyykyssä) Onneksi minulla on ihana avopuoliso joka tsemppaa ja muistuttelee minua aina lisäämään välillä painoja kun näkee, että isommillakin voisi tehdä jos itse jumitan samoihin.

Eilen siis aloittelin treenit kyykyllä ja 60kg maksimissaan on mulla on ollut painoa tangossa ja sillä tehny sellaista 3x 5-6 sarjaa, mutta nyt oli jo aika vähän nostaa taas painoja ja laitoin sitten 62,5kg ja sillä tein 1x4 ja 1x5 ja viimeisenä vielä 4 toistoa..sitten laskinkin vähän alemmas ja parin viikon päästä jos nostelisi taas. Tuntui kyllä nyttenkin, että sillä 65kilolla olisi myös saattanut joku lyhyt sarja kyllä irrota, mutta en silti lähtenyt yrittämään. Ihan aloittelevan treenaajan painojahan mulla vielä kaikki on, mutta pikkuhiljaa nostellaan ja kyykyssä tavoite nro. 1 olisi se 70kg.

Eikä se kyykky ollut ainut joka sujui paremmin. Oli nimittäin myös penkkipunnerrusta vuorossa taas ja siinäkin on pientä edistystä tapahtunut. Tavoitteena siinä olisi 50kg saada muutama toisto edes alkuun, mutta siihen on vielä matkaa, mutta kyllä sen tänä vuonna pitäisi tulla. Eilen kuitenkin sain hyvät sarjat penkissäkin tehtyä..


  • 1x5/42,5kg
  • 1x4/42,5kg
  • 1x5/42,5kg
  • 1x7/40kg
  • sitten voimat väheni.. 1x4/40kg
Toki tuohonkin alkuun tuli lämmittelyjä pienemmillä painoilla, eihän sitä kukaan kylmiltään lähde kiskomaan maksimeilla. Kyllä tässä treenatessa vaan nälkä kasvaa syödessä ja odottaa aina, että pääsee seuraavan tavoitteeseen. Kaipa tuo syöminenkin rupeaa joskus olemaan helppoa kun tietää ettei ne tulokset eikä myöskään lihakset kasva jos ei kroppa saa ravintoa tarpeeksi.

Tämä päivä menikin kotona vaan löhötessä ja huomenna taas pääsee treenailemaan kunhan on ekaksi käynyt päivän koulussa ja selvinnyt matikan kokeesta ja muuta mukavaa. Jospa jo kohta pääsisi unia näkemään..alkaa jo väsy tulemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti