tiistai 12. marraskuuta 2013

kuka mä oon

Kai sitä pitäis ihan ekaksi kertoo, että kuka minä sitten olen. Eli joo siis olen Sonja ja olen 20 vuotias.  Rakastan muotia ja vaatteita, tykkään sisustamisesta sekä lisäksi intohimonani on urheilu. Näistä kaikista tulen varmasti aika paljon tänne kirjoittelemaan sen lisäksi, että pääasiassa kirjoittelen vaan omasta elämästäni tänne mitä mieleen sattuu tulemaan. Urheilusta ja laihduttamisesta saattaa tulla aika paljonkin välillä tekstiä, koska taas tuhannennen kerran olen aloittanut aika säännöllisen treenaamisen ja liikkumisen saadakseni kroppani parempaan kuntoon. Jospa muutos vihdoinkin olisi pysyvämpi ja motivaatio riittäisi. Eli siis tänne välillä päivitän tavoitteita ja sitten aina tilannekatsauksia miten etenee se projekti. Mutta tietenkään mikään ns. urheiluhullun blogi tämä ei ole, että kaikkea muutakin tulee olemaan. Joten eikun vaan sitten lukemaan jos yhtään kiinnostavalta kuulostaa.

Ja palautetta saa ihan vapaasti laittaa eli niin risut kuin ruusut on tervetulleita! Koska parantamisen varaa varmasti aina on . Ja jos on jotain kysyttävää niin voi vapaasti kysyä ja sitten jos haluaa niin postausehdotuksiakin saa toki laittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti