tiistai 19. marraskuuta 2013

pakko saada

Mä eksyin taas kerran H&M:n sivuille surffailee ja katselee mitä kaikkee kivaa/ihanaa siellä ois. Ja oli pakko tehä muutama kuvakollaasi sellasista vaatteista ja asusteista joita haluisin! Ja noissa on vaan osa niistä...tietystihän mä voisin ottaa vaikka mitä muutakin mitä sieltä löyty. Ehkä joululahjahankintojen jälkeen jotain voisin noista ostaa itselleni..saa nähdä.

ENSIMMÄISENÄ..

KENGÄT..voiko niitä ikinä edes olla liikaa? Ei! (mulla niitä on ihan liian vähän..)

-mustat saappaa olisi pakolliset, koska mun saappaa ainuat sellaiset on rikki ja ostin ne viime talvena.
-Ruskeat nilkkurit vaan on ihanat, koska niissä on tommosta ihanaa tekoturkista
-ja viimeiseksi nuo mustat nilkkurit..hmm mä vaan tykkään tuosta mallista ja noista koroista



Seuraavaksi..NEULEET



-ekassa on tuommosta ihanaa tekoturkista ja tuo huppu joten siksi tahtoisin
-toinen yksinkertaisesti,koska se on punainen..ihana väri
-viimeinen on tommonen pitkä ja tosi lämpimän näköinen poolopaita..ja tykkään tuosta just siks ku se on tommonen pitkämalli

Seuraavaksi..ASUSTEET





-Sama pätee näissäkin laukuissa kun noissa kengissäkin ettei niitäkään ikinä voi vaan olla liikaa..
-ekassa laukussa tykkään noista niiteistä tuossa hihnassa plus huomatkaa siinäkin on mustaa tekoturkista ja näyttää ihan riittävän tilavalle laukulle..
-toinen laukku myös on tilavan näköinen ja ihan siksi vain valitsin senkin tuohon
-lapaset ihan vaan siksi, että minä jotenkin aina onnistun joka talvi vähintään yhdet hävittämään joten niitäkin tarvitsee

sitten vuorossa..YÖVAATTEET




-näissä molemmissa pätee sama asia..minun mielestä molemmat on vaan niin SÖPÖJÄ!<3

Viimeisenä muttei vähäisimpänä..



-näitä en saanut luokiteltua noihin muihin kollaaseihin joten nää pääs omaan boxiin..
-ekana siis nuo ns tossut(mikskä noit vois sanoo?) niin ensinnäkin ihana väri, sitten rusetti on tuossa sivulla söpö ja  nuokin on varmasti ihanat jalassa vaihtelua villasukille..!
-ja sitten tuo aamutakki..ekaksi minä en omista sellaista joten se on jo yksi hyvä syy ja toiseksi en varmaan ikinä kyllästy eläinkuosiin!

EIKÖ OLLU IHANIA?! :)

XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti