perjantai 15. marraskuuta 2013

lauantai

Voih mun oli tarkoitus eilen jo postata taas tänne, mutta oli vaan niin kiire illalla etten kerenny millään ja sitten illalla 11 aikaan en vaan jaksanut enää kun väsytti niin pakko oli jo unille silloin käydä. Nyt ajatuksetkin kulkee hyvin nukutun yön ja parin kahvikupillisen jälkeen hienosti.




Eilen me saatiin vihdoin aikaiseksi J:n (poikaystäväni/avopuolisoni) kanssa haettua salikortti. Niin pääsee nyt melkein mihin aikaan vaan salille ja viikonloppunakin kun se ei silloin ole normaalisti auki, mutta kortilla tietysti pääsee. Salilla on mahtavaa käydä ja treenaamisen jälkeen tulee aina ihan huippufiilis! Olis vaan helppoa jos ei tarviis kun salilla käydä ja pelkästään sillä sais jo hyviä tuloksia, mutta kyllä mun vaan pitää sitä aerobistakin liikuntaa harrastaa, vaikka se ei ihan niin kivaa ole kun punttien nostelu. No keskiviikkona me käytiinkin yli tunnin kävelylenkillä ja torstai aamuna minä poljin kuntopyörällä ennen aamupalaa 30min..hyvä minä! Taidankin aina joka sunnuntai sitten päivittää tännekin mitä kaikkea liikuntaa ja paljonko sitä on tullut viikon aikana harrastettua.

Ja anteeksi se kroppa kuva..apua mun pitää oikeesti yrittää se tänään tai huomenna ottaa tai J saa avustaa siinäkin asiassa mua. Ja pitää joku postaus tehdä vaan tästä lähtötilanteesta eli kuva,mitat ja niin joten helpompi ehkä muidenkin hahmottaa muutokset.(jos siis niitä tulee). 

Ja niin eilen oli ihanaa kun oli aamulla vähän valkoinen maa kun oli tullut lunta yön aikana, mutta eipä siinä kauaa mennytkään, että oli taas ihan kaikki vähäkin lumi sulanut pois. Missä se talvi ja lumi ja pakkaset viipyy..mä oon tosi kauan jo tahtonut, että tulisi talvi. No kerran näinkin, koska olen yleensä ollut vaan lähinnä kesän ystävä enkä ole oikein talvesta välittänyt. Ehkäpä se sieltä vielä kuitenkin tulee.





Mutta kai mun pitäis ruveta tää kirjottelu tästä lopettaa ja ruveta yrittää saada jotain aikaiseksi..pitäs nimittäin jossain välin suunnata taas kuntosalia kohti J: kanssa.

Joten ihanaa lauantaita kaikille! Mitäs teidän lauantai suunnitelmiin kuuluu? :)

XOXO ♥ Sonja




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti