keskiviikko 13. marraskuuta 2013

masentava marraskuu

Mä en sitten yhtään ole tälläisten harmaiden ja sateisien päivien ystävä. Ulkona on niin harmaata ja synkkää, että itsekin on vaan väsynyt ja olo on aika laiska. Ja tänään pitäs vaan jaksaa lähteä lenkille. Salilla on kyllä jaksanut käydä, mutta on ollut niin kauan taukoa lenkkeilystä joten pitäs jo jotain aerobista liikuntaa saada harrastettua. Juoksemaan olis myös kiva lähteä, mutta pitäisi ennen sitä varmaan hommata uudet lenkkaritkin. Ja talvi tulee niin tuskin pääsen juoksemaan enää tänävuonna joten varmaan lenkkareidenkin ostaminen jää ensi vuodelle, vaikka olenhan mä netistä paljon niitä katsellut ja haaveillut. No tänään siis vähän pidempi lenkki ihan vaan kävellen ja sitten varmaan täytyy polkaista kuntopyörällä.

Ainiin ja kun mulla on se unelmien kropan tavoittelu projekti menossa niin kai mun pitäs uskaltaa tänne joku kuva tästä tänhetkisestä kropastakin laittaa. En vaan ole vielä saanut otettua kuvaa, mutta yritän sitten tänään jos en sitten ala nössöilemään ja en sitten uskaltaudukkaan. Onhan siitä jo vähä aikaa tietysti ku oon säännöllisesti aloittanut vähän treenailua jne, mutta ei mun mielestä mun kropassa ole kovin suuria muutoksia tapahtunut(vaikka onhan kiloja pari lähtenyt) niin ei kai se haittaa jos vähän näin myöhässä tänne sen kuvan sitten laitan(jos uskallan)

Mutta urheilusta seuraavaan asiaan. Tänä vuona ollaan ainakin oltu ajoissa jo noiden lahjojen kanssa( niin siis minä ja mun poikaystävä/avopuoliso miten sen haluaa sanoa..), koska melkein kaikki on jo hankittu ja eilen niitä yhdessä paketoitiin tai ainakin osa niistä. Tykkään ostella joululahjoja ja paketoida niitä, vaikka en mikään expertti paketoimisessa olekkaan.



Pitäs varmaan yrittää jaksaa tehä muutakin kun vaan tässä koneella olla. Pakko se onkin kun kauppaankin pitää kohta lähteä ostamaan ruokaa..Ja myöhemmin sinne lenkille.



Masentaako muita tää marraskuu ja harmaat/sateiset päivät?


XOXO ♥ Sonja



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti