keskiviikko 20. marraskuuta 2013

lazy morning

Pitkästä aikaa ulkona sää näyttää hyvälle..siis ei sada vettä. Jospa siis lähtisi pitkästä aikaa myös lenkkeilemään kunhan J tulee töistä..meidän olisi myös tarkoitus mennä vähän juoksemaan(tai no minä tuskin paljoo jaksan juosta) yhtä mäkeä ylös ja kävellen alas ja uusiks taas sama. Tänään kun ei edes pääse salille ja eilen jäi menemättä,koska mulla oli ihan huono päivä ja olin tosi huonolla tuulella, mutta treenasin mä vähän sitten illalla kotona kun fiilis oli parempi ja tänä aamuna tein pienen 30min treenin ennen aamupalaa.

Mun pitäs varmaan kohta yrittää laittaa vähä itteeni kuntoon niinku harjata vaikka hiukset ja laittaa päivävaatteet kun istun vaan yövaatteet päällä vielä tässä. Enkä oo saanu tänä aamuna oikein mitään aikaiseksi..oon katsonut yhen surkean teinikauhu leffan (jonka ois voinut jättää katsomatta oli tositosi surkea) jonka lopun arvas kun oli vähän aikaa sitä katsonut. Kuka muutenkaa kauhuja kattoo päiväsaikaan? Muutkun minä..en minäkään kyllä normaalisti katsoisi, mutta halusin jotain tekemistä ja mulla on leffoja lainassa muutama ja ajattelin, että joskus ehkä vois palauttaa ne jos eka ois saanut aikaiseksi katottua ne. Ja enemmän tykkään toki katsoa jotain romanttista elokuvaa murun kainalossa, mutta ei tälläkertaa ollut mahdollisuutta sellaseen. Eikun pesinhän mä jopa yhdeen koneellisen pyykkiä..ja pitäs pestä toinenkin, koska en tiedä mitä on päässyt tapahtumaan kun meillä on kertynyt kauhea pyykkivuori? Ei pitäis näköjään yhtään päivää olla pesemättä pyykkiä..

Ja leffan aikaan yleensä popsii aina jotain herkkua esim karkkia tai jotain, mutta minulla olikin maitorahkaa ja siinä mehukeittoa plus appelsiinimehua juomana, mutta kelpasi varsin hyvin. Okei me syötiin eilen illalla karkkia :D

huomatkaa puhelimen tosi surkea laatu..tän takia mun täytyy hommata hyvä kamera vielä!


Ja joo taidanpa yrittää nyt tehä jotain eli pitänee lähteä tästä koneelta pois kun alkaa kello olla sen verran, että kohta pitäs olla kylällä ja käydä pankissa.

Joten mukavaa tiistaita kaikille! (:

XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti