perjantai 22. marraskuuta 2013

vihdoinkin viikonloppu

Mahtavaa vihdoin alkaa viikonloppu..ei kyllä muuten eroa normaali arkielämästä,mutta J ei ole töissä aina päivällä vaan kotona. Tänään pitää taas käydä salilla ja nii kai olisi tarkoitus lauantaina sekä sunnuntainakin. Tulee aina hirmu mahtava/hyvä fiilis kun on käynyt treenaamassa..mä tykkään tosi paljon käydä salilla tai no sillon se ei oo kovin jees jos siellä on ihan liikaa porukkaa,koska ei voi oikein vapaasti tehdä mitä tahtoo.

Eilen salin jälkeen taas tsekkasin painon siellä ja en kyllä tiiän johtuuko nesteestä vai mistä,mutta painoa näytti taas olevan kilon enemmän! Huoh..sen mä kyllä tiiän ettei se kyllä ihan rasvaa voi olla, koska en mä syö mitenkää liikaa ja epäterveellistä ruokaa enkä joka päivä ahmi herkkuja ja aika hyvin mä oon kyllä liikkunut (paitsi vielä lisää sitä aerobista)joten en sitten tiiän mistä johtuu. Ehkä se paino välillä heitteleekin ja pääasia, että oon kuitenkin normaalipainoinen vaikka tietysti vielä saisikin sitä painoa vähän lähteä.

Pitää oikeesti ruveta ottamaan itteäni niskasta kiinni ja yrittää parina päivänä viikossa vaikka polkee edes tuolla meidän kuntopyörällä joku 20-30min ja sitten lenkillä. Jos siihen lenkkeilyyn olisi edes joskus kunnon mahdollisuus..joo no voishan sitä mennä jos tahtois nyttenkin tuolla loskassa kävellä, mutta ei kiitos.

Tänään siis luvassa kuntosalia ja sen jälkeen saunaa + suklaanaamio ja saunan jälkeen vähän proteiiniä tonnikalasalaatista. Ja yritän vaikka salattujen elämien aikaan ajaa sillä pyörällä.. Ja viikonloppuna vois yrittää kehitellä uuden bannerin,koska tuo nyt ei ole yhtään hyvä!

Eli hyvää viikonloppua kaikille! Palailen varmaan sunnuntaina vasta seuraavan kerran..



XOXO ♥ Sonja


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti