keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Äitienpäivän lahjat ja uutta ennätystä

No taas meni muutama päivä hiljaiselolla, mutta täällä ollaan taas. Äitien päivät vietty ja paluu arkeen taas. Sain pari mieluisaa lahjaa äitienpäivänä sellasia just mistä olen puhunut, mutta en ole itse raaskinut ostaa, mutta monesti olen ajatellut ostavani. Molemmat liittyy treenaamisen ja  sehän on minun harrastus joten pieni "sponssaaminen" on vaan hyväksi!

Ekaksi lahja yksi sain uuden Better Bodies topin ja en siis ole omistanut ennen yhtään, mutta nyt on ja ihana sellainen!!



Sitten sain vielä toisenkin lahjan eli treenihanskat ja voi vitsi olen todella todella kauan itse lykännyt niiden ostoa. Kauan olen sanonut J:lle varsinkin selkäpäivän jälkeen,että kyllä kohta tilaan ne hanskat kun on kipeät kädet taas, mutta enpäs ole tilannut. No nyt ei enää tarvitsekaan kun murunen osti nekin minulle! Ihania ja tarpeellisia lahjoja ja ihana ensimmäinen äitienpäivä oli kun ei tarvinnut aamupalaa tehdä itse ja sai herkutella oikein kunnolla.




Niin ja otsikosta näkee siis,että sain salilla taas ennätyksiä rikottua joten lähti tämäkin viikko maanantaina treeninn osalta mahtavasti käyntiin. Olen vieläkin hiukan iloinen siitä ja niinhän pitääkin olla. Minulla oli siis ma rintatreeni päivä ja J sanoi,että voisin taas koittaa vähän uutta penkki enkkaa ja sanoi,että jos laitettas 47,5kg ja katotaan nouseeko. Minä aina niin itsevarmana " no eikö voitas sillä 45kg kun en minä todellakaan vielä saa yhtäkään sillä painolla kun 45kg yks vaa nous hikisesti!"  tai siis jotain tuonne päin en siis uskonut,että lähtee uutta enkkaa. Lähtipä kuitenkin ( niin siis max ykkönen, mutta kuiteski ) vieläkin on paaaaljon matkaa siihen 50kg, mutta pikkuhiljaa lähemmäks päästään..vielä mä viimestään tän vuoden lopussa lupaan nostaa sen!!

Vielä on pikkutyttöjen painoja, mutta eipä sitä hetkessä kaikki tapahdukaan :)

XOXO ♥ Sonja

2 kommenttia:

  1. Treenihanskat on ihan must! Ote pysyy paljon paremmin eikä tule rakkoja tai kovettumia käsiin.
    Toi toppi on muuten niin ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo on kyllä huomannu,että paljon parempi treenata kun nuo hanskat on :)! ja tykkään kyllä tuosta topista..pitäs vielä ite ostaa muutama lisää!

      Poista