perjantai 23. toukokuuta 2014

elossa ollaan

Ei jaksanu taas tai edes ollut fiiliksiä kirjotella tänne taas muutamaan päivään mitään kun ei ole edes ollut mitään kirjotettavaa. Mutta niin mä en jaksa ottaa mitään stressiä enää lisää tästä blogista ja kirjottelen jos sillee tuntuu..tulkoot vaikka viikon tauko tai jos tuntuu sille ni postailen vaikka kolmesti päivässä,että fiiliksien mukaan ja jos ei ole asiaa niin mitään turhaa viiti täällä höpöttää. Ja muutenkin kun kaksi blogia kirjoteltavana niin sekin hieman vaikeuttaa aina vähän..

Olin lisäämässä kuvia mun kalpeista koivista (olin niitä siis grillaamassa partsilla siinä kuvassa), mutta puhelin taaskaan ei suostu yhteistyöhön joten ei tule, mutta ettepä te nyt paljosta jää paitsi. Siis tässähän on hetken jo ollut ihan huikee sää ja siitä olen kyllä ollut iloinen, vaikkakin yöllä sais olla viileämpää ettei hikoilis kuin pieni sika ( siis vanhat kerrostalo kämpät on kesällä ylikuumia ja talvella saa laittaa kunnolla vaatetta päälle..) Tälläkin hetkellä tuuletin huutaa vieressä,että edes vähän viilentäis oloa. Ja partsilla tosiaan olen parina päivänä ihan hetken ollut metsästämässä väriä kroppaan, mutta ei tietenkään vielä ole tullut rusketun siis tosi huonosti, mutta pääasia etten myöskään muistuta väriltäni paloautoa eli en ole palanutkaan vielä.

Ja huomenna tai sitten sunnuntaina ajattelin käydä vihdoin heittämässä talviturkin pois jos tuo J tulisi mukaan rantsulle kannustamaan. Onko se vesi vielä kylmää? Onko kukaan vielä käynyt uimassa tänä kesänä? Ja ehkä jos hetken saisin löhötä pyyhkeen päällä ja ottaa aurinkoa..Nyt on muuten just semmonen sää,että ei tarvittas kuin hyvä seura ja pari pulloa siideriä ja musaa ja AVOT! No ei semmosia täällä kuitenkaan..minä keskityn treenaamaan ja syömään hyvin ja muut saa hoitaa sellaset illanistujaiset.

Nyt kuitenkin on jo sen verran kello,että pakko mennä vielä illan viimeiset ruoat valmistamaan ja ahtamaan massuun. Ei ole oikein nälkä, mutta pakko se on yksi ruoka vielä syödä..no onneksi kevyttä kanasalaattia joten kyllä se vielä uppoaa :)

XOXO ♥ Sonja



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti