tiistai 20. toukokuuta 2014

onnellinen ja samalla onneton

No hupsis taas meni muutama päivä kun een postaillut mitään..no aina ei vain jaksa. Eikä mulla nyttenkään mitään kummempaa mielessä ole kunhan vaan jotain höpötän :D Ja varoitus postaus tulee sisältämään valitusta ja lisää valitusta.

Oon ihan super onnellinen,että vihdoin on kunnolla tullut kesä! Aurinko paistaa ja on lämmintä ja kohta pääsee uimaan tai pääsishän sinne jo nyttenkin, mutta en uskalla ihan vielä. Vielä kun osais vaan olla stressaamatta turhaa ja liikaa kaikesta ja nauttia elämästä niin olis ihan hyvä kesä ehkä tulossa.  Olisin onnellinen jos ei kaikki olis niin tarkkaa tuon syömisenkään kanssa,että maailma ei kaatuis siihen jos pienesti ottaisin jätskiä tai jotain. Ei mulla kuitenkaan ole mitään ohjeita keneltäkään omiin syömisiini joten mikään ei ole niin justiinsa paitsi,että minä itse teen kaikesta hankalaa enkä anna itselleni lupaa syödä mitään. Katonko mä kesällä naama kuolassa tuolla kun muut vetää jätskiä ja popsii mansikoita. Eikä mulla ole vielä menossa mitään dieettiäkään joten miksi kaikesta pitää tehdä ongelma..luulin,että olisin onnellinen laihana tai kevyempänä ja hieman vähempi rasvaisena onnellisempi, mutta ei ole elämä aina silti ihanaa ja kaikki hienoa..ihan kun laihuus toisi onnen. Itsetuntokaan ei ole juurikaan parempi kuin ennen tai vähän voi olla, koska luulen,että uskallan mennä rannalle biksut päällä.

Voisin valittaa vaikka kuinka nytten kun on ollut taas surkea fiilis, mutta siis niin tahtoisin nauttia elämästä kun on vaan yksi ainut elämä eikä sitä ole tarkoitettu elää päivästä toiseen murehtien ainakaan ihan turhista asioista. Jossakin on lapsia ja ihmisiä jotka ei saa sitä ruokaa ja mä itken kun en tahdo ruokaa ja se on väärin. Pitäis osata olla onnellinen siitä,että joka päivä saa syödä eikä tarvitse mennä nälissään nukkumaan. Joillakin on paljon suurempia murheita kun minulla joten pitäis ehkä oikeasti joskus yrittää ottaa rennommin ja ei mennä niin natsi linjalla tuon syömisen kanssa ja voi sitä kunnossa olla, vaikka välillä herkkuja syökin, koska en kuitenkaan ole kisaamaan lähdössä (sellanenkin kyllä kelpais jos musta olis sellaseen..) joten kaikki ei ole ihan niin tarkkaa.

Kaikki tuo on helmpommin sanottu kuin tehty ja ei ihan heti muutu helpommaksi tämä mun elämä ja ei heti huomenna tai ensi viikollakaan ole syöminen helpompaa..mutta ei roomaakaan päivässä rakennettu..eikö niin? Jälkeen päin on turha murehtia.

Näissä fiiliksissä ..eli olen onnellinen, mutta toisaalta myös hieman onneton.

XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti