lauantai 12. huhtikuuta 2014

45kg nousi ja muuta höpötystä

Vihdoin se tapahtui nimittäin eilen sitten penkistä nousi se kauan odotettu 45kg!!! hiii olen iloinen..no okei eihän se nouse kuin yhden kerran, mutta ennätyshän se on sekin eikö? Ihan huiput fiilikset kun en oikein uskonut pystyväni vielä tuohonkaan, koska ihan vähän aikaa sitten vasta sain sen 42,5kg yhden kerran nostettua ja kun oon syönyt oikeastaan joskus huonosti tai sillee ei kovinkaan ihanteellisesti kehityksen kannalta jos ymmärrätte eli ei riittävästi ravintoa. Oli kyllä kivaa kun näki,että vähän on voimaa tullut ja nyt sitten voi vaan haaveilla seuraavasta kaukaisesta tavoitteesta eli 50 kilosta!!

Tuosta syömisestäkin tuli mieleen tänne kertoa,että minulla oli tuossa viime viikolla lääkärille aika ja siellä tuli tuo minun laihtuminen ja paino puheeksi.  Niin sain sieltä käskyn syödä enemmän ja oikeastaan siis pitäisi lihota muutamia kiloja, koska minun painoindeksi on aamupainolla laskettuna 19,1(pituutta minulla siis on edelleen se 169cm ja paino aamulla usein siinä 54,5kg) ja siis kuulemma liian lähellä alipainoa joten käskynä tuli syödä enemmän. Ja minulle määrättiin painokontrolli aika toukokuun loppuun ja siihen mennessä pitäis olla vähän enemmän painoa sitten..ja niin myös ravintoterapeuttia kuulemma minulle miettii se lääkäri,että tämmöistä myös tänne. Tuo on minulle tosi hankalaa,että pitäis syödä enemmän ja saada sitä painoa, koska olen tottunut syömään silleen vähän ja sitten tykkään tehdä aerobista ja olen ollut niin tyytyväinen tämän painoisena, mutta kai se on kilo taikka pari hankittava tässä puolentoista kuukauden aikana sitä painoa kun niin sanotaan ja vaikka pahalle tuntuukin. No mutta siitäkin kerron sitten joskus lähempänä miten tuo asia on edistynyt,,rupesin tänään taas laskemaan vähän muuten noita kaloreita mitä saan kun J sanoi,että minun olis hyvä joku 2200kcal/päivä saada, mutta kuulostaa kovin paljolle, mutta kylläpä minä aika paljon liikunkin.

Ja kohta taitaakin taas masu kaivata jotain syömistä ja olenpa jo tainnut kaikki jutut jutskailla tälle iltaa. Siispä mukavaa lauantai iltaa kaikille! Ja huomenna ne virpojat on ovien takana..muistettiin mekin jopa parit munat kaappiin hamstrata lasten varalle, mutta jos ei ketään oksien kanssa käy heilumassa niin minulla on kyllä suu mihin yksi muna menis..siis puhutaan nyt niistä suklaamunista :DD joo o..nyt häivyn tästä

XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti