torstai 24. huhtikuuta 2014

nyt helpottui smoothien teko

Maanantaina meille kotiutui pieni ihme keittiöön. Saatiin vihdoin ja viimeinen sellainen sähkövempain jota olen jo tosi kauan toivonut, mutta syystä tai toisesta en ole saanut aikaiseksi hommattua sitä. No nyt meillä se on blenderi eli suomeksi tehosekoitin. Siinäpä vasta hyvä ja näppärä keksintö varsinkin tälläiselle kuin minä joka tykkää välipalana silloin tällöin vetää smoothien. Nam herkullista, raikasta ja mikä parasta erittäin nopeaa! Tarpeet vaan sekoittimeen ja muutama sekuntti ja valmista nautittavaksi.


Tuossa vähän aikaa sitten kaivoin vasta tuon paketista ja oli testin aika ja valmistin itselleni smoothien iltapalaksi. Odotukset oli kovat ja toivoin, että tuo toimii hyvin, koska olen blenderin puutteessa valmistanut smoothiet sauvasekoittimelle :D Ja voin sanoa oman kokemuksen pohjalta,että sillä ei kovin saa sekoitettua ja sekaan jää aina vähän jotain "paakkua" esim jos baanania vaikka käyttää niin ei kovinkaan hienoksi saa (ainakaan meidän mallilla) Ja voi,että meni alle 30 sekuntia kun minun smoothie oli valmis jos ei lasketa sitä kuinka kauan mulla meni kun yritin varovasti saada tuota kannua tuohon paikalle ja hirmu varovasti niin en meinannut saada ja vähän voimaa kehiin niin meni heti..mutta kun pelotti,että se menee heti rikki..minun meidän oma blenderi! Ja niin paljon parempi valmistaa tuolla ja olisi kannattanut minun tuo ostaa jo kauan sitten..ja nyt päästäänkin lopuksi siihen,että minä EN tuota ostanut vaan J:n ihana äiskä eli tuo anoppi oli mukava ja osti meille tuollaisen. On tainnut ehkä muutaman kerran kuulla,että me tarvittais tuollainen :D

Ja viimeisimpänä vielä minun ekasta smoothiesta tuolla blenderillä kuvia + mitä tuohon tuli

1 banaani (n.100g)
50g pakastemustikoita
180g maustamatonta jogurttia

ei muuta paitsi joskus saatan lisätä sekaan hieman proteiinijauhetta, mutta nyt ei ollut sille tarvetta





Nyt voin hyvillä mielin vähän ajan päästä unten maille kun tiedä,että blenderimme toimii kuin uusi öö mikä sanonta sehän on täysin uusi..no toimii kuin unelma. Hmm montako kertaa tuo sana blenderi onkaan jo tullut tähän postaukseen..no tuo oli viimeinen, mutta nyt hyvää torstai iltaa kaikille tai voin kai jo toivottaa oikein hyvät yöt!! :)

XOXO ♥ Sonja

2 kommenttia:

  1. Blenderi on mun mielestä keittiön paras keksintö!
    Tänäkin aamuna sain tehtyä itselleni aivan mahtavan smoothien aamupalaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on kyllä ihan huippu keksintö! ja oon niin onnellinen että multakin löytyy nyt blenderi :))

      Poista