tiistai 15. huhtikuuta 2014

haaveilua

Tykkään lukea aika monia fitfashion sivun blogeja niistä saa niillä välillä itsekin intoa ja motivaatiota omiin treeneihin ja hyviä treenivinkkejäkin on ja siis siellä on vaan niin monta mahtavaa blogia joita lähes päivittäin käyn lukemassa.

 No nyt oon tässä parina päivänä sieltä aikas monesta blogista lukenut noista Fitness Classic kisoista ja olen niin kade,että en itse asu jossain lähempänä helsinkiä, koska olisin takuuvarmasti halunnut mennä paikan päälle katsomaan niitä! Täältä kaukaa jumalan selän takaa tulisi hitsin kalliiksi lähteä sinne asti kisoja katselemaan..Ja ehkä hienointa olisi jos itsekin voisi joskus saada kivan ja sopivasti lihaksikkaan kropan ja olisi lähes sitä tasoa mitä ne naiset siellä on. No luulen ettei tule tapahtumaan(joo mulla on aina tosi positiivinen asenne..ei vaan olen realistinen ihminen) Eli oikeastaan olen lukenut niitä blogeja kateellisena ja haaveillut itsekin paremmasta kropasta ja siitä,että voi kunpa itsekin voisin kisata joskus.

 Olen vähän aikaa jo haaveillut just siitä,että jos itsekin joskus voisi kisata ja olisi tosi hienoa, vaikka onhan se varmasti rankkaa eikä todellakaan helppoa..nooh se siitä minun unelmoinnista pitää palata omasta haavamaailmasta todellisuuteen,että ei minua ainakaan ikinä lavoilla nähdä. Sanotaan,että unelmat voi toteutua ja niiden eteen pitää tehdä töitä ja,että mikään ei ole mahdotonta..ehkä kovalla työllä voisi päästä toteuttamaan unelmia, mutta minä tuskin itse tai siis yksin pystyisin saamaan itseäni niin hyvään kuntoon ja tarvitsisin pt:n eli toisinsanottuna lottovoittoa odotellessa sitten...ei vaan. Tämä nyt oli taas vähän sekava postaus, mutta ainakin yksi minun salainen unelma paljastui kaikille :D mutta mutta nyt  menen tästä koneelta haaveilemasta keittiöön ja ruoan valmistukseen ja parin tunnin päästä suuntana taas toinen koti<3..eli kuntosali!

XOXO ♥ Sonja


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti