perjantai 18. huhtikuuta 2014

edes treenaaminen ei aina ole hauskaa

Mulla joskus tai aika useinkin on salilla surkea päivä jos muutenkin on fiilikset paskat valmiiksi. En osaa kasata itseäni niin helposti, että mielitila ei mitenkään vaikuttais mun tekemiseen siellä. Jotkut saattaa ärsyyntyneenä ja kiukkuisena saada lisää voimaa siihen treeniin, mutta minä en kuulu niihin ihmisiin. Ja niin mulla treenit menee sitten sen huonon päivän takia ihan v*tuiks ja tuntuu etten osaa yhtään mitään ja teen kaiken väärin ja mikään ei luista. Onko kellään muulla ikinä edes tuollaista ongelmaa vai olenko ainut? No okei luulen,että kaikilla on joskus huonoja päiviä eikä kukaan ole super ihminen ja elämäsi olisi aina niin ihanaa ja loisteliasta.

mutta niin siis tänään kyllä menin ihan hyvillä fiiliksillä salille ja odotin jalkapäivää kovasti,että kunnolla pääsee kyykkäämään ja prässikin varmasti sujuisi hyvin kun viimeksikin meni suht hyvin. Meni kuitenkin toisin ja oli sellainen ei mitenkään mukava jalkatreeni. Mulla vasempaan jalkaan (lonkan lähelle) rupes vähä koskee kun tein prässiä ja sitten ei oikein kovin isoilla painoilla jaksanut/pystynyt tekemään kun vähän koski. Ei sillä,että minun painot muutenkaa hirmu isoja siinä olis..no anyway mulle isoja painoja ei voinut käyttää. Ja ei kyykytkään tuntunut kovin hyvälle tehä ja siis melkein kaikki vähän koski tuohon jalkaan joten alkoin siinä fiilarit treenaamiseen mennä ja treenin jälkeen oli vähän sellanen olo että " surkea treeni, en tehnyt juuri mitään ja ihan mini painoilla!" No eipä sitä kyllä kipeällä jalalla paljoa ehkä kannata isoja painoja ruveta koittamaankaan ja eipähän ainakaan pahemmaks mene kun ei liian hurjaks menny treeni. Toivottavasti ensi viikolla voi täysillä vetää jalkatreenin!!

Tyhmä jalkakipu!! Nyt lopetan tän kirjottamisen ennen kun rupeaaa taas ärsyttämään pelkkä ajatus tuosta koivesta :D ! Huomenna paremmilla fiiliksillä..or not, koska ei ole salitreeniä luvassa ja pitää kotona treenata olkapäät jos pystyy. Hyvät perjantai illan jatkot vaan kaikille!

XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti