tiistai 1. huhtikuuta 2014

uusi ennätys

Vihdoinkin se tapahtui! Olenkin jo kauan kauan odottanut,että tulisi jotain edistymistä. Joo okei kerron..eli sain eilen vähän rikottua salilla enkkoja. Mun penkki enkka oli 40kg (ja oon max 1x3/40kg siis tehny), mutta eilen sain vihdoin uuden ennätyksen. Vielä ei mene se 45 kiloa kyllä, mutta sain yhden 42,5 kilolla!!! Eihän tuo mikään iso paino ole, mutta minulle on ja jostain kai sitä on aloitettava ja olen itse kyllä tyytyväinen ja mahtavaa nähdä,että edistyy ja on vähän voimaa tullut. Eli pikkuhiljaa tässä kohti sitä 45kg.

Ei ainakaan pääse innostus loppumaan kun tuloksiakin tulee, vaikka tuskinpa pääsisi muutenkaan kun tykkään kyllä sen verran tuolla salilla viettää aikaa. On lepopäivätkin ihan kivoja kun saa vähän levätä ja pitääkin välillä levätä, mutta kyllä minä vaan aina silti odotan seuraavaa päivää kun tiedän,että melko varmasti pääsee taas salille hikoilemaan. En tiedä kävisikö sitä tänään kuitenkin jonkun pienen lenkin heittämässä illemmalla, vaikka onkin lepopäivä kyseessä. No en tiedä katsoo sitä sitten.

Ja hmm ei mulla oikeastaan nytten edes ollut muuta asiaa mielessä kun tuo ennätys oli pakko tulla raportoimaan tänne. Nyt oli vähän tälläinen tynkä postaus...mutta hihii olen vaan niin onnellinen ja nyt taidan jatkaa aamua mustien leskien parissa!

Ihanaa keskiviikko päivää kaikille!!

XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti