keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Ostokset viime lauantailta

Hei taas..tulin nyt niitä kuvia laittamaan niistä viime lauantain shoppailuista. Vähän menikin aikaa ennen kun sain aikaiseksi jotain kuvia räpsittyä eikä ole ehkä mitään kovin hyviä kuvia, mutta kyllä niistä jotenkuten kuitenkin näkee mitä sieltä h&m:ltä mukaan on tarttunut.

No ensimmäiseksi..


Tuo noiden väri ei noissa kuvissa näy niin hyvin, mutta oli ihana räikeän väriset joten pakko oli ostaa. Oisin myös halunnut jotkut korkokengät, mutta ne pitää ostaa sitten joskus lähempänä kesää.

Sitten..pari toppia ja niitä minulla on edelleen vaan muutama ja saisi olla useampi.





Ja vielä yksi paita johon oikeastaan rakastuin, koska väri oli kiva ja tykkään tuontyyppisistä paidoista!




Sitten tuli myös ostettua yhdet urheilutrikoot ja olen ennenkin ostanut h&m:ltä urheilutrikoita ja on kestänyt tähän asti joten ihan olen ollut tyytyväinen noihinkin, vaikka eivät olekaan merkkitrikoot eikä hintavat.



Ja sitten osti myös yhdet mustat perus housut, aurinkolasit ja parit rintsikat, mutta niistä nyt ei ole kuvia. Ihana tosiaan oli taas nähdä miten mahtuu pienempiin vaatteisiin kun ennen!! Piristävää kyllä.. Ja J teki yks päivä fitnesstukku tilauksen ja oli yllärinä ottanut mullekin yhden jutun siihen pakettiin(sai siis kaupan päälle..ja minua mukavasti ajatteli <3).. minun ensimmäinen smart shaker!! ja vieläpä pinkki!!! Kätevä kapistus tuo..




Siinäpä ne oli :) Erityisesti tykkäsin noista kengistä, koska se väri oli kiva ja sitten sen punainen paita oli hyvä ostos..mitäpä te olette mieltä niistä?

XOXO ♥ Sonja

3 kommenttia:

  1. Toi punainen paita on paras ostos näistä mun mielestä! :)

    VastaaPoista
  2. joo tykkään itekki siitä tosi paljon, mutta nyt jälkeenpäin vaan tajusin et siitähän näkyy läpi :D

    VastaaPoista
  3. Hihhiih, tutun näköisiä tuotteita noi tossut ja sheikkeri – molemmat yksiä omia suosikkejani! :) Mä olin myös pitkään tyytyväinen hm:n trikoihin, kunnes aloin ostamaan merkkituotteita ja huomasin hm:n trikoiden olevan aavistuksen herkemmät nukkaantumiselle ja kulumiselle. Henkkamaukkaa ostaisin varmaan vieläkin, elleivät esim. Niken trikoot olisi suunnilleen samaa hintaluokkaa (30e) monessa nettikaupassa, heh. :)

    VastaaPoista