tiistai 25. helmikuuta 2014

aina ei treeni kulje

Mä oon niin onnellinen, että tähän asti oon välttyny kaikilta taudeilta enkä ole ollut kunnolla kipeänä vuoteen, mutta nyt pari päivää mulla on ollut pieni flunssa. Ei onneksi ole kuumetta, mutta nenää kutittaa ja vuotaa kokoajan ja vähän väliä aivastuttaa. No tällä jos selviän niin helpotus, koska ei tarvii saleilua ja liikuntaa yleensäkään rajoittaa, mutta pakkohan se on jos kuumetta tulee niin sillon se pari päivää vaan levätä. Pidettävä peukut siis pystyssä(ja ehkäpä varpaatkin) että ilman kuumetta selvitään ja tuskinpa tulee kun J oli myös ennen minua flunssainen, mutta kuumetta ei hänelläkään ollut.

Eilen muuten oli ihan kökkö salitreeni..ei siis luistanu ei ollenkaan. Kyseessä taas se selkätreeni joka aina välillä mulla on ennenkin tökkinyt. Tuntuu vaa etten osaa oikein treenaa varsinkaan taljassa selkää, koska aina ei ihan sitä tuntumaa tule..no ens kerralla pitää pienemmillä painoilla vaan jaksaa yrittää ja vähän paremmilla fiiliksillä niin jospa se siitä. Ehkä joskus opin kunnolla tuon selkäni treenaamaan ja sitten tykkään enemmän selkätreeneistä, mutta on mulla joskus taipumustakin välillä turhan nopsaa luovuttaa jos ei heti kunnolla onnistu.

 Kotonakin vedin illalla semmosen puolentunnin habatreenin ja se meni kyllä sitten paremmin..ja eilen tuli J:n paketti fitnesstukusta ja minullekin oli siinä taas muutama juttu. Otin samaan pakettiin nimittäin 4 protskupatukkaa ja tilailen sitten varmaan vähän enemmän ensi kuussa kun protskujauheetki varmaan silloin loppuu.



Eli 2kpl star-bar patukoita (suklaa-kinuskin makuisina) näitä en ole vielä ollenkaan maistanut, mutta varmasti on hyviä. Ja sitten myös 2kpl leaderin  suklaa-vadelma-mansikka-kaakaon makuisia patukoita enkä tätäkään makua ole vielä testannut, mutta herkulliselle kuulostaa.

mutta nyt alkaakin olla sen verran nälkä,että pakko mennä nappaa jotain välipalaa..joten adios!

XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti