perjantai 28. helmikuuta 2014

sali on tärkeä

Moikka, taas on jo näköjään hurahtanut pari päivää ja en oo saanu aikaiseksi tehtyä yhtään postausta. No eipä mulla sen puoleen mitään kummempaa asiaakaan ole ollut tänne kerrottavana. Eikä näinä parina päivänä ole tapahtunut mitään erikoista(mun elämässä) käyty saleilee ja muute vaa hengattu kotona. Eli ei siis kovin kiinnostavaa. Ja niin viimeksi puhuinkin,että pieni flunssa vaivasi minua ja toivoin,että en tule kuumeiseksi..ja joo enhän minä tullut. Pari päivää vaan oli just sellainen erittäin ärsyttävä tukkoinen olo ja nenä vuoti kokoajan ja aivastutti vähän väliä, mutta se meni onneksi nopeasti ohi. Ehkä mulla on nykyään parempi vastustuskyky kuin ennen kun ei ole tullut kipeänä varsinaisesti oltua..johtuu ehkä siitä, että nykyään katsoo mitä suuhunsa laittaa eli syön siis terveellisemmin ja liikuttua tulee hyvin. Ja syömisestä tulikin mieleen,että voisin joku päivä aloittaa ottaa kuvia syömisistäni muutamien päivien ajan ja iskee ne sitten tänne niin eli ruokapäiväkirja kuvina jos jotakin kiinnostaa niin voi katsella mitä mulla tulee syötyä ja ehkä itsellekin vinkkejä saa siitä..

Salilla käyminen on mun ainut harrastus eikä mikään pelkkä harrastus vaan ehkä enempi elämäntapa ja mun toinen koti melkeinpä ja mulle on siks tosi tärkeetä,että aina pääsen sinne. Tuntuu aina pahalle välillä pitää edes mitään lepopäiviä,vaikka tiedän,että ne on tooosi tärkeitä. Aina vaan on kova hinku päästää treenaamaan ja jotenkin tuntuu tosi pahalle silloin välipäivinä. Kuitenkin yksi päivä on kyllä yleensä viikossa milloin vaan lepään tai okei käydään me välillä silloinkin lenkillä eli ei ihan kokonaisia lepopäiviä edes aina pidetä. Pitäs ehkä olla vaan iisisti aina yhtenä päivänä viikossa. Salilla saa nollata ajatukset ja yleensä aina tulee niin hyvä fiilis kun saa nostella painoja sen tunnin ja monesti jos on paska päivä niin sali auttaa siihenkin. On tietty poikkeuksiakin ja aina edes muakaan ei huvita lähteä salille ja tekis mieli vaan jäädä himaan tuijottaa telkkua ja sillai,mutta kyllä mä aina lähen silti sinne. Ja yleensä se fiilis menee ohi salille päästyä,mutta on muutaman kerran(tositosi harvoin..) ollu koko ajan fiilis,että oikeesti ei kiinnosta yhtään tehdä mitään ja silloin ne mun treenitkin on kyllä sen mukaset eikä saa aikaseks juuri mitään. Yleensä ku on se kakkafiilis salilla niin se monesti osuu selkäpäivälle eikä mitenkään sattumalta vaan niin kuin oon ennenkin täällä maininnu niin en kauheasti tykkää treenaa selkää,koska tuntuu etten osaa yhtään tehdä mitään oikein,mutta jospa se joskus siitä onnistuis sitten paremmin! Ehkä huomenna? Nimittäin huomenna on taas se ihana selkäpäivä..oh my!


Tänään kuitenkin ois yksi lemppari treenipäivä nimittäin rinta+ojentajat!!<3 tykkään ehkä eniten ja joo habakin on kiva,mutta se olikin eilen (: Pitää kuitenkin yrittää kunnialla loppuun asti kunnolla hoitaa selkätreeni huomenna ja koittaa, vaikka pienemmillä painoilla niin jospa sais sen tuntuman sinne selänpuolelle kunnolla edes niin..Mikä on teille treenaaville se lihasryhmä jota ei ole aina niin kiva treenata? onko jollain muullakin selkä inhokki?

XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti