maanantai 3. helmikuuta 2014

stressiä liikunnasta ja laihtumisesta

On taas pari päivää tullu pidettyä hiljaiseloa. Johtuu ihan siitä, että ei ole vaan yksinkertaisesti tullut sellaista fiilistä, että huvittais kirjoitella mitään. Mä oon huomannu, että mun elämä pyörii välillä pelkän urheilun ympärillä ja mietin treenaamista,laihtumista ja liikuntaa vähän väliä..eikä se ole normaalia. Koko ajan mietin, että voikun voisin saada paremman kropan ja oon vieläkin se sama läski mikä vähän aikaa sitten. Mitä hemmettiä mä oikein teen..en mä enää voi se ihan sama läski olla kun silloin 75kiloisena! Oon mä kuitenkin hyvin laihtunut siitä ja välillä mietin, että entä sitten kun tai siis jos pääsen joskus siihen lopulliseen tavoite painoon eli 55kg niin riittääkö sekään enää mulle.Vai pitääkö vieläkin saada laihtua.

Oon koko viikonlopun miettiny mitä hittoa teen tän treenaamisen ja liikkumisen kanssa. Siis lopettamista en ole miettinyt, mutta ihan, että kuinka jatkan. Koska onnellisena voin teille kertoa, että yksi tavoite paino on jo taas saavutettu nopeammin kuin luulinkaan..nimittäin tällähetkellä painoa on 58,1kg tai oli la aamuna!! Siis vielä 6.1 painoin yli 62,7kg(mitattu vaatteet päällä ja ei ole aamupaino) eli taas olen saanut hienosti tiputettua. Olin niin niin onnellinen lauantaina kun näin, että vitja tässähän ollaan hienosti menty alle 60kilon, mutta joku mulle tuli kun kohta tuokin saavutus tuntui ihan mitättömältä ja, että eihän tuo ole hyvä ollenkaan vielä pitää olla laihempi. Ja se 55kg varmaan sitten on se lopullinen paino mihin tähtään elikkä vielä ne 3kiloa pitäis jotenkin pois saada. Ja päätin tänään, että lasken sitä aerobisen määrää, että en tee sitä 1h joka hemmetin päivä vaan sellaiset 40-50minsaa päivässä saa riittää ja salilla treenaan hyvin enkä laiskottele.Ja ruokavalio samallalailla kuin ennenkin ja 1 herkuttelupäivä viikossa saa olla. Ja katson tässä miten tuo paino lähtee alaspäin(jos lähtee?) kun tuota aerobista ei enää ihan niin paljoo tule, mutta toivoisin, että suunnilleen siinä 2kuukaudessa saisin nuo 3kiloa pois.

Lasken tuota ihan siksi, että ei haittaa vaikka ei tipu tuo painon niin nopeasti kuin tähän asti ja en jaksa stressaa joka päivä, että jaksanko polkea edes 1h vaikkapa sillä kuntopyörällä ja olla masentunut jos ei onnistu. Enkä mä tahdo missään nimessä sitten liian laihaksi..ei se ole mun tavoite, että jalat ja kädet on ihan rimpulat! Haaveilein sellaisesta edes hitusen lihaksikkaasta kropasta ja jospa minä joskus onnistun..saa nähdä.

Semmoista tälläkertaa..

XOXO ♥ Sonja

2 kommenttia:

  1. Silloin kun ei kirjoitusinnostusta ole kannattaakin keskittyä muuhun elämään kuten urheiluun :3 Ihana toi sun "allekirjoitus" kuva <3

    ❤: Lotta / My Happybubble

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä :) ja en mä jaksa silloin jos ei mitään mielessä ole niin edes vaivautua tänne postailemaan jotain ihan turhaa ja väkisin yrittää keksiä mitään

      Poista