keskiviikko 5. helmikuuta 2014

lisää motivaatiota treeniin

Kyllä nyt tulee mun treeneihin ja urheiluun uutta intoa, koska tiedän saavani kohta elämäni ihka ensimmäisen sykemittarin..JJEEE! Mä oon kauan kauan jo tahtonut hankkia sykemittarin, mutta en sitten ikinä ole ostanut kuitenkaan. No ensi viikolla ystävänpäivänä minulla ja J:llä on 2vuotta kihloissa päivä niin saan lahjaksi polarin sykemittarin..huippua lahja, koska sitä olen kauan halunnut. En malta odottaa, että saan sen jo itselleni ja käyttöön. Kirjoittelen siitä sitten kun kerkeän niin ihan oman postauksen ja minäkin ostin tuolle J:lle myös sykemittarin, koska J on myös halunnut sellaisen. Ja nyt sitten molemmilla kohta omat.

Eilen tuli minulle(tai meille molemmille) postissa paketti jota itse olen kauan odottanut tai viime viikollahan kyllä tilattiin ettei sillain kauaa, mutta ihan sama. Nimittäin Fitnesstukusta tuli paketti ja tilasin oikein kunnolla proteiinipatukoita tai me tilattiin siis toisillemme, koska ne oli sellaiset ei niin spesiaalit kihlajaislahjat. Ja minä halusin niitä patukoita niin sain kaksi pakettia Goodlife patukoita (mintun ja kookoksen makuisia..namnam!) molempia siis 15 on niissä paketeissa ja sitten vielä lisäksi 4 irto patukkaa. Nyt ei vähään aikaa tarvitse mitään tilata. Ja J oli myös ottanut mulle mukaan pakettiin sellaisen yli ihanan pinkin shakerin!






Pinkki shakeri ei nyt päässy kuvaan kun on astianpesukoneessa odottamassa pesua, mutta räpsin siitä kuvan sitte joku päivä. Ja tulossa on mulla tänne "protsupatukat vertailussa" postaus kunhan olen useammanlaisia testannut.

XOXO ♥ Sonja

2 kommenttia:

  1. Jei! Sykemittari on just paras. Mun on pitäny tässä pitkään jo ostaa uusi sykevyö kun vanha hajosi. Sitä odotellessa... :D
    Kiva uusi banneri!

    VastaaPoista
  2. kiitos :) ja joo mä en malta odottaa, että saisin jo sen käyttöön!! :)

    VastaaPoista