maanantai 10. helmikuuta 2014

mittaukset

Eilen kerroin etten jaksanut taikka halunnut odottaa tuota mittausta(22.2 piti katsoa miten on senttejä lähtenyt). Oon kyllä niin malttamaton persoona, mutta vähän piristystä kun huomasi, että on taas vähän edistytty viime kerrastakin. Tuosta voit mennä katsomaan postauksen missä viimeksi olin mittaustuloksia laitellut.

Nytten siis nykyhetki..olkaapa hyvät..ja suluissa edelliset.

päivä: 7.2.2014( 22.12.2013)
Paino: 57,5kgaamupaino (64,9kg) - 7,4kg
Maha navan kohdalta : 76,2cm (83,5cm) -7,3cm
Reisi: 49,5cm (51,5cm) -2cm
Rinta kainaloiden alta : 89,5cm (91,7cm) -2,2cm
Hauis jännitettynä : 28cm (29,5cm) -1,5cm :( mutta ei muuten ole ylimääräistä enää siinä kohti
Lantio: 88,5cm( 90,5cm) -2cm
Vyötärö: 70,6cm (77,5cm) -6,9cm

ja vieläpä laitan tähän miten paljon kokonaisuudessaan olen saanut siitä lokakuusta lähtien tiputettua senttejä..

Maha: -15,4cm
Reisi: -5cm
Rinta: -10,3cm
Lantio: -4,5cm
Vyötärö: -10,9cm

Ihan tyytyväinen olen kyllä noihin tuloksiin ja ylpeä itsestäni, että oon jaksanut oikeesti tehä kaikkeni sen eteen , että saisin vielä sen unelmien kropan. Ja ihan huippua kun ajattelee, että  silloin lokakuussakin painoin sen 68kiloa ja nytten painan yli 10kiloa vähemmän! Huippua, että oon pystynyt tähän ja oikeesti jos vaan tahtoa riittää niin ihan kuka tahansa voi pystyä samaan. Ja ihan hyvin tuon teki ilman mitään omia personal trainereita ei siihen sellasia tarvita jos tahtoo saada kilot pois. Siis toki sellaisesta olisi paljon apua ja ne osaa kyllä hommansa en sillä sano, mutta mahdottomuus ei ole hoitaa sitä ilman mitään tuollaisia apuja. Vaikka onhan tuo mun J melkein mulle pt ollu (; aina kannustanut jaksamaan ja välillä mua on ärsyttänytkin se ,että on piiskannut mua jatkamaan, mutta siitä on hyötyä oikeasti.

Ja jos tähän loppuun vielä kuvat mahasta..ja niitä edellisiä kuvia voi katsoa tuolta siellä on kolmet kuvat niin voi sieltä katsoa millainen tuo maha silloin oli.





XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti