maanantai 17. helmikuuta 2014

liika on liikaa

Ellen väärin muista mun uudenvuoden lupauksissa numero ykkönen oli etten stressais suotta mistään turhasta ja ottaisin rennosti..no ei taida onnistua. Liikkuminen ja urheilu on ihanaa varsinki salilla treenaaminen on ihan mahtavaa. Silti myös niin stressaavaa niinkuin laihtuminen..on ollut huippua kun on saanut painoa tiputettua ja aikas lailla alan olemaan sellaisessa painossa missä mun ois hyvä olla tai niin ainakin ajattelin. En vaan enää tiedä mikä riittää ja mihin voisin olla tyytyväinen oikeasti..välillä ajattelin, että olen hienosti laihtunut ja oikeesti paljon tullut tuloksia, mutta on päiviä jolloin ajattelin, että en mä nyt niin kauheasti oikeastaan ole edes laihtunut/muuttunut, että vielä tuossa tuossa ja tuossa on vähän liikaa läskiä.

 Ja mietin joskohan sitä vielä muutamat kilot karistais..tavallaan tahdonkin ja tavallaan en, koska oon jo hyvinkin normaalipainoinen kun olen 169cm pitkä ja painan kutakuinkin 56,7kg (tai tuo oli aamupaino) joten noilla se painoindeksini olisi se 19,9. Tarviiko mun tuon laihempi enää olla..niin en tiiä se on just vaikea päättää. En tiedä olisko hyvä pysyä tässä vähän aikaa tai suunnilleen noissa lukemissa tuon painon kanssa ja pohtia oonko valmis kohta puoliin (valmis henkisesti) kasvattamaan lihasta eli ruveta syömään enemmän. En ainakaan ihan vielä ole..siis tykkään kyllä ruoasta tosi paljon ja ruoka on niin hyvää, mutta kun muutenkin välillä vaikeuksia syömisessä. Siis kyllähän minä syön, mutta en kait sitten tarpeeksi tai niin J sanoo ja ehkä myönnän itsekin, että syön välillä lapsen annoksia ja sitten kuvittelen pärjääväni sillä. Ihan tyhmää, koska jos tahdon jossain välin sitä lihaa lisää niin ei näilläs syönneillä onnistu, että vetää tyyliin aamupalaksi yhden annoksen puuroa ja siinä se.

Äiti sanoi, että "sinä näytät ihan oudolle kun oot niin laiha..elä enää laihduta yhtään tai kohta sulla on anoreksia" ..en mä itse kyllä mitenkään itseäni nää kovinkaan epätavallisen laihana ja mä en ikinä haluais mitään anorektista vartaloa en todella, koska mä tahdon hitusen lihasta ja semmonen luinen vartalo ei olisi kaunis!

Pitää rajoittaa kuitenkin tuota liikkumista sen verran, että pysyy normaalirajoissa eikä liikaa noita kiloja enää tipu(tai aerobista lähinnä hiukan vähentää), koska eiköhän tuo kohta saa riittää ja täytyy yrittää skarpata tuossa syömisessä. Muutenkin ottaa vähemmän stressiä jostain laihtumisesta ja liikunnasta..edetä rauhassa.
XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti