keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

IHANA aurinko

Moikka..onpa kyllä huippu päivä! Oikeesti ulkona on niiin niiin mahtava aurinkoinen sää,että tahtoisin heti painua oikein pitkälle lenkille, mutta pitää vielä muutama tunti malttaa ennen kun J tulee töistä niin lähdetään yhdessä lenkkeilemään. Ja tuollainen sää niin jotenkin saa oikein energiseksi olon ja entistä enemmän rupean odottamaan kesää!! Vitsi mitkä fiilikset..tänään olis oikeastaan ollut lepopäivä,mutta ei kyllä pysty lenkkeilyä skippaamaan kun noin mahtava sää on. Ihan hassua miten sää voi vaikuttaa mielentilaan..hih. Olenko minä ainut joka on innoissaan keväästä ja tuosta auringonpaisteesta? Niin en oikein usko,että olen ainut joka hehkuttaa..kyllähän kaikki odottaa varmasti kesää eikö?

Jospa ensi kesästä voisi nauttia ihan täyttä. Ja nyt minun kesästä nauttimen ei tarkoita sitä,että ahmin kaksi jäätelöä per päivä, koska on kuuma ja se helpottaa oloa (ennen olen aina ollut jäätelön suurkuluttaja ja söin niitä oikeastaan melkeinpä päivittäin..) aion kyllä joskus sallia itselleni jätksin ja välillä syödä grilliruokaa, mutta siis tänä kesänä voin nauttia ehkä lämmöstä tai kuumuudesta toisin kuin viime kesänä. Niin kuin joskus aika alussa kun aloitin tätä blogia kirjoittelemaan niin olen ehkä tainnut mainita, että minulla(minulla ja J:llä siis :D) on lapsi ja viime kesähän sitä odotellessa meni! huh se oli ehkä elämäni kauhein kesä eikä tyyliin elokuussa yhdeksännellä kuulla raskaana ollessa paljoa lämmöstä nauttinut :D ei siitä sen enempää, mutta siis jospa tuleva kesä olisi mukava!

ja loppuun pari kuvaa kun innoistuin vähän räpsimään..


simmuihin paistaa aurinko :))

XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti