keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

muodot kadoksissa

Niin kun oon laihtunut tässä hienosti niin oon samalla kyllä hävittänyt takapuoleni johonkin(missä lie?) ja kaikki muodot yleensäkin. Ennen oli hitusen muotoja, vaikkakin osa pienen rasvan alla hyvin piilossa, mutta oli siltikin toisin kuin nyt. Nykyään olen peputon nainen..siis kaikki housut näyttää tai farkut lähinnä tositosi huonolle mun päällä kun ne pyllyn kohalta roikkuu. Pitäs ehkä syödä vähän enemmän jos joskus jotain lihaa sattus tulee tuoho bebaa.  Ja oikein tosissaan pitäs ehkä kyykätä salilla aina jalka/peppu päivinä jos vaikka joskus jotain tuloksia sais aikaseksi..Minun oli ihan pakko nappasta puhelimella kuvakin tuosta olemattomasta pepusta!!

oikeesti..ei mulla oo takamusta ennää ;o tommonen lautapylly
Kivaa kun on saanu kilot karistettua,mutta tuo ärsyttää silti kun mikään vaate ei ole päällä hyvä kun on löysiä vaatteita vaan. Ennen kaikki vaatteet puristi ja siksi joka ikinen makkara näkyi niin selvästi ja nyt paidatkin on kun teltan ois päällensä vetässy. En oikein tiedä kumpi on pahempi .No onneksi kesä lähestyy ja kuukaus pari niin joutaa jo shoppailemaan kesäksi vaatetta, ja muutenkin. Mulla oli vaan kahdet shortsit ennestään,mutta nekin on isoja..eli rahaa palaa taas!

mutta siinä oli tämän päivän valivalit..palailen taas :D

XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti