tiistai 18. maaliskuuta 2014

treeniä ja uusia enkkoja

Sunnuntaina täällä kirjoittelin noista salituloksista jotka on hieman lähtenyt laskuun tai ainakin osa niistä. Ehkä nuo tulokset saa mut ymmärtämään,että täytyy syödä enemmän eikä enää laihtua, koska muuten kyllä vaan huononee ja huononee edelleenkin nuo tulokset. Ja kuitenkin yritän aina vähän saada isommilla painoilla tehtyä. Yritän kyllä nyt syödä paremmin ja jos nyt sattuisin syömää muka liikaa niin äkkiäpä minä kilon taikka kaks karistan pois kun en ihan älyttömästi voi päästä lihoamaan kun joka viikko katson kuitenkin vaa'alla tuon painon. Jospa sais niitä tuloksia pikkuhiljaa paremmaks ja vähän jotain muotoa tähän kroppaan (lihasta siis ei mitään rasvaa..vaikka väkisin kai sitäkin vähän tulee)

Tosin sain minä sunnuntaina tehtyä enkat sjmv:ssa nimittäin 1x5 / 50kg ja seuraavalla kerralla pitää koittaa vähän enempi taas iskeä painoa kun kuitenkin lähti useampi kuin yksi tuolla painolla. Ja eilen sitten prässissä ekaa kertaa yli sadalla kilolla tein ..1x10/105kg olisi tuossakin voinut vielä latoa painoja siihen, mutta annoin olla ja päätin,että seuraavalla kerralla sitten taas lisää painoa. Eihän nuo tulokset mitenkään päätähuimaavia ja isoja ole,mutta jostainhan se aina aloitetaan..tuskin kovinkaan moni aloittaa esim: prässissä iskemällä 200kg painoja siihen. Eilen sai kyllä hyvän jalkatreenin vedettyä salilla, mutta vähän olen pettynyt itseeni kun jäi kyykkäykset tekemättä( tai kyllä tein kotona muutamat sarjat J:n käsipainojen kanssa) kun kyykyt ois ehkä paras liike jos tahdon tuohon olemattomaan pyllyyn lisää muotoa! No ensi kerralla on pakko sitten kyykätä ja pitää opetella kunnolla tässä kyykkäämään, koska tiedostan itse kyllä sen ettei ehkä kovin täydelliseltä minun kyykkäilytekniikka näyttäis. Tähän asti muutenkin olet kyykkäilyt hoitanut aina smithissä ja pitäis varmaan osata muutenkin eikä aina vaan siinä kitkuttaa niitä. Ehkäpä tässä pikkuhiljaa paremmin saa kaikki tekniikat haltuun ja tekemällä oppii..ei sitä kaikkea heti tarvitse osatakkaan.
Oon kyllä muutenkin ollut aina huono rohkeesti lisäilee niitä painoja kun treenaan vaan oon monesti niillä samoilla painoilla tehny ja J sanoikin minulle,että pitäis rohkeesti koittaa aina isommilla painoilla. Ja tottahan se on,mutta jotenkin oon vaan aina tehny samoilla(tuttu ja turvallista?),mutta pitää nyt opetella siihenkin ettei aina samoilla tee jos pystyis isommillakin. Toki eri asia esim: penkkiä ei paljoo jättipainoilla ilman varmistajaa kannata ruveta yrittää jos ei oo ihan varma lähteekö..

ehkä minä kohta olen vähemmän "nössö" tuolla salilla ja osaan paremmin..ja tämän päivän olkapäätreeniä odotellessa! (:

XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti