sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

tulokset laskussa

Mun bloggaus into pyörii aina välillä ties missä joten en ole niin usein jaksanut kirjoittaa tänne eikä sen kummempia asioitakaan oo ollut.  Ja on muutamana päivänä ollu niin paljon kaikkea mielessä ja oon stressannut liikaa kaikesta turhasta. Stressaan edelleen mun painoa ja syömisiä ja kaikkee tollasta mikä pitäs olla ihan helppoa ja ei tuollasilla asioilla pitäs päätään joka hiton päivä vaivata..no mutta minä oon minä ja en muuksi muutu. Mieluusti kyllä muuttuisin ainakin sellaiseksi ihmiseksi joka osais ottaa aina rennosti eikä turhia stressais vaan eläis kunnolla ja osais nauttia elämästä..sellanen voisin haluta olla. No ehkä joskus opin pikkuhiljaa..

No mutta ei sen enempää tuosta. Viikonloppu meni nopsaa taas ohi ja olin pääosin mukava viikonloppu mitä nyt eilen mulla oli aika paska päivä ja olin tosi pahalla tuulella, mutta se meni sitten jossain välin ohi ja ei siitä syystäkään sitten sen enempää. Eilen oli herkkupäivä ja söin namuja (tv-mix karkkipussi oli pakko saada ja olihan ne jälleen hyviä,mutta tuli oksetusällötys olokin kyllä!) ja sitten tehtiin myös itse hamppareita tai J teki ja minä lähinnä katselin vierestä. Oli kyllä hyviä..nam!

 Ainiin ja eilen salilla tuli takkiin ja petyin, koska huomasin,että minun penkkitulokset ei ole läheskään niin hyvät mitä ne joskus tässä oli. Tai siis eihän ne todellakaan ikinä ole mitään huimia ole ollut, mutta siis huonommaksi on mennyt eli näköjään sitä on lihaksistakin lähtenyt sitä painoa! Pitäis ehkä asialle tehdä jotain ja opetella syömään,mutta helpommin sanottu kuin tehty. Joskus sain 40kg muutaman toiston eli 2-3 yleensä vaan, mutta tavoitteena oli siis tässä tän vuoden puolella saada 45kg muutama,mutta ei kyllä tule tällä menolla onnistumaan kun eilen oli hankaluuksia jo tehdä useampi 35kg...että näin.  Jos ja kun oikeasti haluisin edistyä ja saada lihaksia ja nostaa isompia painoja niin miksi hemmetissä se voi olla niin vaikeaa tehä sitten asiat oikein!? Se syöminen mikä siinä on, että se ahistaa ja jotenkin tuntuu ettei voi syödä ja sitten se aerobinen siitä eroonpääseminen on myös vähän vaikeata. Kohta saan nostella 2kg käsipainoja rimpulakäsillä jos en osaa muutosta tehdä. Voih miksi elämä on välillä niin vaikeaa? Toivottavasti muilla treenaajilla treenit luistaa paremmin (:

ja ei tuo otsikonkaan keksiminen ole aina helppoa..

XOXO ♥ Sonja

1 kommentti:

  1. Kirjotat jotenkin kivasti :3 ja aivan ihana toi banneri, oot nimittäin hirmu kaunis!

    http://cowswings.blogspot.fi/

    VastaaPoista