maanantai 3. maaliskuuta 2014

pientä edistymistä

Alkuun mun on pakko vaan hehkuttaa,koska eilen salilla yllätyin positiivisesti selkätreenin jälkeen. Kun lopetin treenailun niin ajattelin siinä,että enpäs ole moneen vuoteen koittanut vetää leukoja,että vois koittaa huvikseen ennen kotiin lähtöä miten kauaks jää,että onnistuu. No  olinpa aika ihmeissäni kun huomasin,että 2 leukaa meni!! Siis en todellakaan olis uskonu saavani edes yhtä leukaa,mutta menipä hyvinkin! Tuostakin huomaa,että jotenkin on edistytty täällä. Ja tälläkertaa selkätreenikin meni vissiin ihan kohtuu hyvin,koska ainakin yläselkä on kipeä. Onneks tuo J aina vähä auttaa mua kun oon niin toivoton tapaus välillä tuolla salilla ja opin vähän uutta aina kun mua neuvotaan..en mä yksin oikein osais vieläkään mitään. Mutta ihan huippua aina välillä huomata,että jotenkin on edistynyt eikä junnaa vaan samassa koko ajan ja eilen kirjottelinkin tuohon mun liikuntavihkoseen joitain tavoitteita tälle vuodelle..yksi oli esim: että penkistä pitäs nousta 50kg tai edes 45kg. Joo jollekkin tuo on varmasti ihan pieni määrä, mutta mä en nosta kun 40kiloa vasta ja sekin paino nousee pari kertaa vaan.

Tässä on myös muutaman päivän verran yritetty hitusen enemmän syyä ei siis mitään massanlisäsys kaloreita kuitenkaan vaan yritän sen 1700-1900kcal/päivä suunnilleen saada kun vähän aikaa sitten söin varmaan jonkun 1500kcal/päivä. Nyt on vähän helpompaa jo tuo syöminen,vaikka välillä tökkii eikä tekis mieli syyä paljoa kun heti ahistun,että nyt tulee läskiä!  Njoo tyhmää semmone..mutta siis helpommin menee tuo ruoka alas. Ja siksi siis näin,että tuo paino ei enää juurikaan laskisi vaan saisi pysyä samassa tai sitten nousta jos muka sattuis lihasta tulemaan. Ja enää en ihan niin stressaa aerobisesta kun eilenkin jätin salilla tekemättä kun tuntu,että ei vaan nyt huvita, mutta pääosin varmaan pyrin sen 30min per salikerta tekemään. Eli voin kai sanoa myös,että tuon syömisenkin kanssa on edistytty ja pakkohan sitä on jos jossain välin meinaa lihasta hankkia niin opetella siihen ettei niitä saa sitten miinuskaloreilla vaan plussa pitää mennä.

tämmöstä mulle tänne..oikeastaan pelkkää hyvää tälläkertaa!

XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti