maanantai 10. maaliskuuta 2014

kuulumisia

Niin se vaan taas meni viikonloppu ja paluu arkeen taas. Oli ihan kiva viikonloppu..johon kuului mm.. saunomista,herkkupäivä(ylläriylläri),treenailua,lenkkeilyä ja sellasta mukavaa. J antoi mulle jo perjantaina etukäteen naistenpäivä yllärin sellasen pienen joka oli just hyvä mulle herkkupäivää ajatellen nimittäin levy Milkan sitä uutta choco jelly suklaata! Syötiin se lauantaina yhdessä, koska en edes minä olisi voinut yksin popsia sellaista määrää suklaata nassuun kerralla, vaikka suklaata rakastankin. Ja voin sanoo,että oli kyllä just niin super täydellisen makuista suklaata kuin odotinkin! Tuosta tuli kyllä nyt yksi lemppareista..oli täydellistä. Ja mikä parasta en nyt ahdistunut vaikka pidinkin herkkupäivän. Ja eipä mulla mitään herkkulakkoaole menossakaan, koska ei ole mun juttu kieltäytyä täysin namusista, mutta se 1 kerta viikkoon on silti ehdoton maksimi. Eli syön joka viikonloppu jos sille tuntuu..en rupea itseäni kiduttamaan jos mieli karkkia teke.

Mitäpä teidän viikonloppuunne kuului? :)





Ja viime viikolla tuli taas fitnesstukulta minun tilaus joka sisälsi : kaksi kappalettä protskujauhetta( 1kg pusseja siis) makuina oli vadelma ja sitten kirsikka..kumpaakaan en ole ennen maistanut joten taas piti ottaa uusia makuja. Ja sitten lisäksi muutama protskupatukka eli 3kpl goodlife patukoita (makuina : perus suklaa 2kpl ja sitten piparkakku 1kpl ) ja sitten oli kaksi oh yeah proteiinipatukkaa ja toisen olen jo syönyt ja siinäpä on myös taivaallisen hyvän makuisia proteiinipatukoita! Nyt ei kyllä vähään aikaan voi tilailla mitään ettei aina kaikki rahat mene proteiinipatukoihin taikka jauheisiin ja noilla pärjääkin taas jonkun aikaa.

sellasta nytten..ainiin ja arvatkaa muistanko aina räpsiä kuvia noista mun syömisistä kun minulla oli tarkoitus laittaa tänne jonkun vaikkapa esim viikon syömiset kuvina, että jos joku haluaa nähdä miten syön. No pitää huomenna yrittää heti aamusta muistaa kuvailla noita ruokia. Jotenkin voin olla varma,että joku ruoka unohtuu kuvata heti huomenna..noh kyllä se postaus vielä tämän vuoden sisällä tänne pääsee.



XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti