perjantai 31. tammikuuta 2014

aerobinen tökkii

Kirjoitin siitä tiistaina kuinka mulla välillä tuntuu niin kovin poissa olevan tuo puhti. No eihän se oikeastaan muuten ole, mutta voi hitsi, että mua on ruvennu tympii nuo aerobiset ja varsinkin aamuaerobiset..ei kiinnostais ei sitten yhtään.Puntteja nostelisin ihan mielelläni enemmän kuin mitä nyt tulee nosteltua ja eilen jopa ihan kiva oli loppujen lopuksi selkätreenikin, vaikka alussa ajattelin, että ääh onko pakko.Kun mun selkä on siis niin huonossa jamassa tai siis ne lihakset oikeastaan. Tänäkin aamuna oli niin väsynyt olo ja innostusta ei kyllä meinannut riittää, mutta poljin kuitenkin tuolla kuntopyörällä. Eipä se kaikkien mielestä ole kivaa aamusta ruveta kuntoilemaan ja mullakin se olisi ihan eri asia jos olisi kesä ja pitäis lähteä lenkille niin mieluummin lähtisinkin ku polkisin kuntopyörällä. No samaan malliin kuitenkin oon tehnyt mitä aikaisemminkin ja tavoitteena on se 6tuntia viikkoo, mutta ei nytten niin vakavaa ole jos ei mene sen verran kunhan yli 5tuntia niin olen tyytyväinen, koska kyllä ne kilot silläkin karisee(luultavasti). Ja huomenna onkin taas pitkästä aikaa PUNNISTUS!! Voi ei mua jännittää paljonko painan nytten. Eiköhän se paino ole hyvin tippunut..ainakin olen kovasti tehnyt töitä sen eteen, että lähtisi alaspäin taas.

                                  kuva tumblr

                                                 kuva tumblr
                                                kuva tumblr

Motivaatiota kuvia..ja voi miten hyvässä kunnossa kropat..oispa itselläkin. Toisaalta kiva nähdä vaivaa paremman vartalon eteen ja sitten joskus voi olla itsestä ylpeä kun on kovalla työllä saanut sen mitä haluaa! Ja oon näistäkin tuloksista mitä oon jo saavuttanut ylpeä, koska en oo pitkään aikaa ollut tässä kunnossa ja ennen olin kyllä ihan turvonnut pallero. Joskus vaan toivoi, että olisi minullaki aina hyvä vartalo ettei tarviis mitään tehdä, mutta ei kai siitä voi kun itseä syyttää, että kroppa oli siinä kunnossa kun oli. Ei kukaan kovin timmissä kunnossa voi olla jos joisi joka viikonloppu kaljaa/siideriä ja ainakin 2x viikossa popsiki karkkia ja vähän vielä lisäksi oikein rasvaista ruokaa. Se oli onneksi ennen ja nyt on nyt ja nyt syön kyllä hyvin verrattuna siihen mitä joskus tuli popsittua.

Ja nyt on kyllä taas energinen olo aamun jälkeen ja se on hyvä, koska minun pitäisi keretä vielä kohta polkemaan hiukan tuolla kuntopyörällä kun salilla ei kauheasti kerkeä kun perjantaisin ollaan vaan se 1tunti niin joku 20min kerkeää ja siinä se. Ja illalla kotona ei kerkeä kun on saunavuoro ja vatsa pitää myös treenata..tekemistä siis riittää.

Näissä fiiliksissä siis kohti viikonloppua :) Hyvää viikonloppua kaikille!

XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti