torstai 19. joulukuuta 2013

joulu tule jo

Osasin melkein koko eilisen päivän ottaa rennosti jos ei lasketa pientä kuntoilua eli poljin kuntopyörällä 20min ja treenasin ihan vähän vatsalihaksia kun on meinannut unohtua kokonaan ja niitä tulee mulla tosi harvoin treenattua joten yritän nyt jos 4-5  päivänä viikossa muistaisin ne treenailla. Eilen söin myös hyvin tai melkein joka päivähän mä syön aika hyvin nykyään, mutta aahh nam kanaan en varmaan kyllästy ikinä (ehkä )

 
nam kanaa ja raejuusto..yksinkertaista ja todella hyvää. Ja varmaan joku ehkä vuosi sitten minä en voinut sietää raejuustoa se jostain syystä kuvotti mua suuresti..no sitten mä oon oppinu tykkäämää ja sekottelen sitä ruokiin aina(purkista suoraan en kyllä vieläkään söis)


Apua oikeasti miten vähiin alkaa yöt ennen joulua käydä..kohta minäkin saan lahjoja, olenhan ollut kiltisti koko vuoden. Jännittää mitä lahjoja saan enkä meinaa malttaa odottaa (joo edelleenkin kuin pikkulapsi :D). Ja jouluna saan syödä kaikkea hyvää kerrankin jos vaan osaan olla niin etten ahdistu jos ja kun syön parit piparit ja tortut ja jouluruokaa yleensäkin. No pitää vaan ajatella, että oon ansainnu kaikki herkut yhtenä päivänä kun oon mä kuitenkin aikas ahkerasti treenannu :) Ja jos mahdollista on niin ehkä pakko on vielä jouluaattonakin aamulla käväistä salilla.

Odottaako kaikki muutkin jo joulua kovasti siellä ruudun toisella puolella?

XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti