keskiviikko 4. joulukuuta 2013

tauko stop

Nyt on taas muutaman päivän postaustauko ollut TAAS..en sano, että mulla ois ollut kiirettä ja siks en ois kerenny postaamaan, koska kyllä mulla aina aamulla yleensä on aikaa. Nyt vaan jotenkin jäi taas, mutta hei täällä taas ja niin kun näkyy nii piti äkkiä tehä tuo uus banneri, koska edellinen ei ollut mikään hyvä. Ei sillä, että tuo nykyinenkään kauhean upea olisi, mutta edes hieman parempi. Mä puhuin sunnuntain postauksessa siitä, että mulla tuli semmonen kauhee motivaation puute ja ei mua huvittanut tehdä yhtään mitään, mutta tosiaan onneksi on tuo J joka auttaa mua aina ja se anto mulle uutta motivaatiota tai siis sen ansiosta oon nyt taas parina päivänä jaksanut tehdä aika hyvin kaikkea..tänään on tietysti taas taukopäivä(yleensä joka keskiviikko on) paitsi poljin kyllä ennen aamupalaa kuntopyörällä 20min ja sitten lenkillä voisi illalla käydä jos sää sallii, ei kuitenkaan mitään sen enempää tänään.

Mitäs täällä on sitten sunnuntain postauksen jälkeen tapahtunut..hmmm no ei siis mitään erikoista oikeastaan. Tai no eilen meillä oli j:n kanssa vuosipäivä tulis 2 vuotta täyteen<3 Ei käyty kyllä missään juhlistamassa kun oltiin vaan kotona eikä liikuttu mihinkään..siis mihinkään muualle kuin salille :D Syötiin kyllä pihviä ja sitten uunikasviksia kun J valmisti.

Ja tämä viikko muuten menee hurjan hitaasti..äääh..varmaan johtuu siitä, että odotan innolla lauantaita. Kun silloin on siis suuntana Kuopio ja matkus..pääsee shoppailemaan pitkästä aikaa. Tykkään shoppailusta ja pitkään aikaan en ole päässytkään mitään ostelemaan jos ei lasketa joululahjoja muille ainiin ja no tilasinhan minä sen protskujauheen joka muuten jo siis on tullut ja tänään maistoin sitä..ja oli hyvää. Joten lauantaina siis shoppailua ja varmaan sunnuntaina kerron mitä sieltä tarttui mukaan, mutta eiköhän tässä kaikki ollut tältä erää..taidan painua lämmittämään itselleni glögiä..namnam.




XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti