perjantai 27. joulukuuta 2013

joululahjani

Mä en jaksa edes joulusta enempää tänne höpistä, että mitä tehtiin ja mihinaikaa jne kun niitä postauksia saa kuitenkin melko monesta blogista lukea..niin yksi vähemmän sitten.Aika pajon varmaan kuitenkin samoja perusjuttuja mitä jouluna tehdään niin olisi minullakin tullut. Tietysti minäkin luen aika monen joulusta, että miten on mennyt ja sillain, mutta en kyllä tosiaankaan kaikkien kun kuitenkin jonkun verran noita blogeja luettavana. Sen verran voin sanoa, että tietysti meni joulu hyvin ja oli ihanaa,mutta samalla vähä erilainen ja outo joulu, koska me oltiin joulu kolmistaan siis minä + J ja meidän lapsi, mutta oli ihana joulu ja taas saa vuoden odottaa. Lahjoistani minä voisin nyt kuitenkin tämän postauksen tehdä :) sain pajon lahjoja(olen siis ollut tosi kilttinä ) ja kaikki oli hyviä ja oikeastaan tarpeellisia ja sellaisia mitä halusinkin!

meillä oli hirmuinen kasa lahjoja, mutta nyt siis ne minun paketit...
 
 
1.

Sain siis kaksi kynsilakkaa ja ne on mulle vähän niin kuin kengät niitä ei voi olla liikaa ja mulla on jonkun verran erivärisiä kynsilakkoja ja toivoin niitä lisää ja tadaa sainkin! Sitten sain myös hajuvden minkä tahdoin..mmm ihanan tuoksuinen <3 Ja ripsiväri tuli myös tarpeeseen, koska pari päivää ennen joulua ajattelin, että pitäis kyllä taas ostaa uusi.

2.
Siis yksi lahja oli OBH nordican hiustenkiharrin! Ja sitä oon toivonut tositosi kauan ja nyt sain sen ja hyvän vielä..kohta pääsenkin testailemaan..

3.

Sitten neutrogenan ihonhoitotuotteet oli myös aivan mahtava lahja! Toivon jo viime jouluna näitä, mutta silloin ei tullut..nyt sain ja olen tyytyväinen. Pari kerta olen koittanut ja ihn virkistävä olo tuli naamalle ja aion itsekin jatkossa kyllä ostaa kun pääsee nämä loppumaan. Tuossa on siis kuorintavoide,puhdistusvoide,puhdistusgeeli sekä sitten puhdistetulle naamalle laitettava kosteutusvoide ja kaikki nuo tuoksuu greipille..eli tuoksukin on hyvä! mahti lahja oli tämäkin

4.

2x 10kg käsipainot..jeee huippua! Minulla on vaan 5kg painot tuolla olemassa, mutta ne ei iha joka liikkeeseen kyllä ole riittävän painavat joten todellakin tarpeeseen tuli nämä! Ja olen välillä joutunut lainaamaan J:n painoja niin yhdessä kotona on mahdotonta treenata kun molempien pitäisi samoja käyttää ja sitten vielä näistähän saa kolmen painoset kun ottaa pois noita painoja nimittäin 5kg ja 7,5k ja sit nuo 10kg joten tosi hyvähomma!

5.



Joo en ole maailman naisellisin vaikka rakastankin shoppailua ja sellaista, mutta minäkin käytän meidän pleikkaa silloin tällöin. Ja joskus mainitsinkin J:lle, että tämän pelin voisin ostaa niin eipäs itse tarvinnutkaan :) Hyvä lahja..ja voi mennä aikaa ennen kuin saan läpi pelattua kun poika vie aikaa, mutta välillä kerkeää

6.

 Kiroilevasiili pussilakana setti oli myös kiva lahja, koska toivoin myös tälläistä ( mielestäni minulla ei ole tarpeeksi tälläisiä söpöjä pussilakanasettejä)tai siis ei ollut väliä minkälainen kunhan olisi kiroileva siili tai paul frank :D ja tämä oli kyllä hyvä ja ihanan värinenkin <3 tykkään.

Siinä oli J:ltä saadut lahjat ja oli kyllä tosi tarpeellisia ja huippua ja olen iki onnellinen kaikista noista! Kyllä minun mies vaan tiesi taas mitä haluan :) ainiin paitsi tästä listasta kaksi lahjaa vielä kyllä puuttui nimittäin suklaarasia nam + aikaisemmin saamani sisäpelikengät salia varten! löytyy tuosta postauksesta kuvat kengistä

sitten kuitenkin vielä lahjaa muilta..


 7.



 Sukkia! Niitä tarvitsee aina, koska ne menee rikki ja pesukone hävittää osan(tai sitten minä itse..anyway) ja kaikki oli pitkävartisia ja niitä tarvitsinkin kun melkein kaikki minun sukat oli ennen näitä nilkkasukkia.

Tuossapa sitä oli kuvaa lahjoista ja vielä olisi ollut yhteisiä lahjoja aika paljon, mutta niitä en nyt jaksanut tähän laittaa niin eiköhän nämä minun omat riitä :) Ja sain minä vielä pari muutakin pussilakana settiä ja paljon suklaata..Bandan konvehtirasian + Royal suklaapussin :D Ne saa vähän aikaa kaapissa olla , koska eihän kukaan syö noin paljoa jouluna suklaata.

XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti