lauantai 28. joulukuuta 2013

valmistautumista uuteenvuoteen

Tänään käytiin jo ilotulite ostoksilla ja menihän niihin joku 80€ rahaa, mutta ei ostettu mitään perus raketteja ollenkaan vaan pelkästään patoja ja sellasia muunlaisia ilotulitteita. Kun täällä ei ainakaan juurikaan lunta ole ja ei vissiin ole satamassakaan uudeksi vuodeksi jos ei ihmeitä tapahdu niin vähän vaikea pystytellä niitä raketteja mihinkään. Vähän mälsää mun mielestä jos ja kun uudeksi vuodeksikaan ei sada lunta..ei kyllä tunnu yhtään talvelta kun nurmikko näkyy ja vettä sataa vaan kokoajan.  Joko te siellä ruudun toisella puolella olette ostaneet raketteja ja alkanut valmistautua uudenvuoden juhlintaan?


Ootan kyllä jo paljon uutta vuotta, vaikka en mä tiedä eroaako se mitenkään kauheasti muista päivistä, mutta ainakin saan katsella raketteja. Ja koko viime viikon odotin myös meidän fitnesstukku pakettia joka saapuikin sitten eilen ja minulle siellä oli kaksi säkkiä protskujauhetta makuina banaani ja mansikka ja sitten oli vielä proteiinipatukoita. Nyt ei ihan heti tarvitse taas tilata mitään sieltä kun riittää joksikin aikaa. Mansikan makuinen on kyllä superhyvää, mutta tuosta banaanista en tiedä kun en ole ennen koittanut, mutta luulen, että maistuu varmasti. Ja nuo patukat on kyllä hyvä ja nopea välipalakin.


Muttamutta ei mulla tässä nyt enempää asiaa ole. Joten hyvät loppu viikonloput kaikille :) Ainiin paitsi piti vielä sanoa, että mulle saa heittää kysymyksiä niin voisin vaikka kysymyspostauksen sitten tehdä tai / voitte heitellä myös postaustoiveitakin vapaasti jos tahdotte :) sitten ei enää muuta kun alan illan viettoon

 
XOXO ♥ Sonja

2 kommenttia:

  1. onko toi protskujauhe hirveän kallista ja onko sun mielestä millainen hyöty-hinta suhde? Itsekin oon ajatellut tilata ehkä mutta en oo vielä uskaltanut hahah! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei toi maksanut kun 17€ ja 1kg pussi siis ja kyllä siitä ainakin kuukaudeksi on mulla riittänyt tai vähän ylikin..ja makuvaihtoehtoja on kivasti. mun on vaikea hyödyistä vielä sanoa, mutta tosi nopsa välipalakin ja hyvin saa protskut tuosta ja itse olen kyllä tyytyväinen :) siis suosittelen!

      Poista