lauantai 25. tammikuuta 2014

Lauantai

Pakko oli vielä näinkin "myöhään" tulla tänne kirjoittelemaan ettei tuo postailu tauko veny kauhean pitkäksi, vaikka ei mulla kauheasti asiaa ole, mutta kuvia sitten on senkin edestä. Ja hei huomatkaa mun älyttömän mielikuvituksellinen otsikko :D  Eilen kun en viitsinyt edes koneella mitään blogia tulla päivittelemään kun se minun pikkusisko oli tosiaan kylässä ja mistä tulikin mieleen, että kukaan mun kaveri, perheenjäsen taikka tuttu ei tiedä tästä mun blogista kun en ole viitsinyt kertoa tai J tietty tietää kun se aina myös lukee nämä hetis en jälkeen kun olen kirjoittanut. J voi aina antaa mulle palautetta näistä, vaikka en tiedä viitsiskö se kauheasti "haukkua" mun blogia , vaikka oliskin ihan kakkoja postauksia joka ikinen. En oikeesti tiedä miksi en ole kenellekkään tutulle kertonut, että mulla on kaksi blogia joita kirjoittelen(sieltähän voisi sitäpaitsi saada lukijoita..ehkä?) ehkä mua jännittää mitä ne sanos. Äh ehkä minä joskus sitten viitin kertoa..saa nähdä.

Mutta joo tosiaan se minun sisko oli ja tuli kyllä aika myöhään niin eipä me mitään erikoista keretty tekemään. Pelattiin pleikkarilla ja ette usko syötiin karkkeja!! Joo siis oikeesti mä tiedän, että sanoin pystyväni sen kaksi viikkoa olemaan ilman, mutta eipä ollutkaan niin helppo juttu jos kaksi muuta vieressä mussuttaa herkkuja suuhunsa minkä kerkeää(siis J ja mun sisko) . Olisinhan minä varmaan pystynyt olemaan jos oisin oikein kovasti yrittänyt..kun meinasin yhdessä välin, että syön protskupatukan ja painun sänkyyn nukkumaan, mutta enpä niinkään viitsinyt tehdä kun toinen on pitkästä aikaa tullut kylään. Nyt oikeesti mä lupaan, että minä tai siis me ollaan kaksi viikkoa vähintään ilman yhtään mitään herkkuja Ja mut saa kivittää jos petän lupaukseni..TAAS!(no ei oikeasti ihan saa, mutta sitten olen kyllä viiden tähden luuseri).


Sitten tänään me käytiin salilla taas tietysti ja oli vuoro treenata selkä ja minä en sitten yhtään tykkää selän treenaamisesta, koska mulla se on niin p*skassa kunnossa ettei ole tosikaan. Joo tiedän, että kyllä se treenillä ja ajan kanssa siitä paremmin menee, mutta vaiketa tälläiseille hetimullekaikkinyt tyypille.Nyt kuitenkin oli vähän enemmän intoa kuin parilla edellisellä kerralla ja tuli ihan hyvin treenattua vaikka itse sanonkin. Ja treenistä puheenollen huomenna postauksena luvassa huomisen jalkatreeni.









XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti