torstai 23. tammikuuta 2014

lepopäivä

Niin vaan taas tuntuu omituiselle kun on koko päivän vaan yrittänyt ottaa rennosti enkä ole saanut mitään treenailla..huhu jospa joskus tottuis siihen, että välillä on pakko levätä. Oon kyllä silti ollut niin levon tarpeessa ja tänään on ollut vähän väsy päivä kun viime yönä tuli taas nukuttua vähän huonommin. Huomenna sitten taas varmaan jaksaa ottaa kaiken irti olkapää treenistä. Ja vatsalihastreenikin pitäis kotona muistaa vetää. Mutta nyt treenihössötykset sikseen ei niistä sen enempäää.

Ihanaa, että huomenna on perjantai ja viikonloppu alkaa. Aina koko viikon odottaa vaan perjantaita ja viikonloppua. Kävin tänään kaupassa ja ostin yhden dvd:n kun J puhui, että haluaa sen ja oli ajatellut itse ostaa, mutta ei sitten ostanutkaan niin minä ostin sen sitten hänelle. Nimittäin Ismo Leikolan dvd..saattaa siis olla hauska viikonloppu tulossa jos katsotaan, vaikka lauantaina. Huomenna ei taideta ehkä keretä ja ei viitis kun minun sisko tulee pitkästä aikaa yökylään ja ei tiedä tykkäiskö se niinkään tuollaisista.


Mun mummo myös lähetti joskus kauan kauan sitten mulle kirjeen missä kyseli kuulumisia kun sillä ei ole mun uutta numeroa niin naurettiin J:n kanssa, että siitä tulee mun kirjekaveri kun tänään kirjotin sille vastaus kirjeen :D Ja pitäis viimestään ensi viikon maanantaina se postittaa kun on vähän venynyt tuo aika. Ja lisäsin meidän pojasta siihen myös pari kuvaa kun kyseli niitä..onpas mulla mielenkiintoinen päivä ollut. Joskus pentuna viimeks "harrastanut" kirjeiden kirjottelua kavereiden kanssa ja ei ehkä ole 20 vuotiaan sonjan lemppari ajanvietettä, mutta ei oikeastaan uskalla mummolle soittaa jos se on äksy kun on kestänyt vastata. No mulla on ollu vaan muitakin kiireitä..

kuvissa on sitten siis se mun poika<3

Mutta nyt taidankin jättää tämän bloggailun tälle illalle tähän, koska haluan ruveta katsomaan Maajussille morsianta :D Ettei mene kauan odotettu ohjelma ihan kokonaan ohi..

miks näytän pikkulapselle? ;o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti