maanantai 6. tammikuuta 2014

lupauksia

Mun piti lauantaina tulla tänne ne minun lupaukset tälle vuodelle kirjottelee, mutta enpäs minä kerennytkään..joten tänään sitten siis. En ole ikinä ennen tainnut edes mitään "turhia" lupauksia tehdä ja tuskin aion joka vuosi tästä lähtienkää, mutta ehkäpä yhden kerran edes elämän aikana on kokeiltava eipä siitä haittaakaan ole joten ihan sama. Mitään minulle liian haastavaa en aion luvata, koska ei siinä ole järkeä jos tietää valmiiksi, että lupaus on melkein mahdoton. Niin kun aika monella tuntuu olevan tapana luvata tulla parempaan kuntoon/laihtua ja okei salilla jaksaa käydä joku 2kuukautta ja se oli siinä yksi lupaus toteuttu! No ei ole jos pari kuukautta jaksaa käydä. En tietenkään tarkoita yleistää, että kaikki luovuttaa vähän ajan jälkeen..tietysti jotkut varmasti jaksaa jatkaa pidempääkin taikka ottaa ihan tavaksi sen urheilun, mutta ei kaikki. Ja toivon, että meidän salill ei täällä olisi huomenna hirveästi "uutta" porukkaa :D Kun siis huomenna aukeaa salin ovet taas ja kaikki saa vapaasti käydä.Siis minulle haastavaa voisi olla esim: syön vain kerran kahdessa kuussa karkkia ja siinä tuskin onnistuisin..IKINÄ! Ainiin ja piti mainita siitä, että hyvillä mielin ahdistumatta siis pidin la sen karkkipäivän..jjee hyvä minä(ja minulle se oli aika haase ja jonkun aikaa piti miettiä syönkö vaiko en)

siinä minun karkkipäivän herkut

Njoo,mutta eiköhän se olisi aika niihin muutamaan lupaukseen siirtyä...

1. Lupaan tänä vuonna stressata vähemmän kaikesta turhasta ja yrittää ottaa rennommin.
2.Lupaan olla hyvä puoliso ja äiti.
3. Lupaan, että MINUN urheilu ja liikkumis intoni ei pääse lopahtamaan kokonaan
4. Lupaan saada painoa pudotettua ainakin sen verran, että painan 60kg
5.Lupaan saada edes jonkinlaiset näkyvät lihakset.
6. Lupaan panostaa parisuhteeseen..esim: pitää yhdessä kaikkea tekemistä keksiä eli välillä vapaata lapsestakin
7. Viimeinen muttei vähäisin..lupaan tulevana kesänä olla varmasti kesäkunnossa!

Siinäpä nuo oli..ei liian montaa vaan ihan sopiva määrä. Ja palailen taas huomenissa liikuntapäivitysten merkeissä. Hyvää maanantai iltaa kaikille!

XOXO ♥ Sonja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti